Netflix a luat o decizie foarte importanta care aduce schimbari serioase pentru filmele pe care le va lansa pentru abonatii din intreaga lume, compania americana dorind sa ii surprinda pe oamenii care le urmaresc. Mai exact, cei de la Netflix se distanteaza de strategia clasica a unei platforme de streaming video la cerere si nu va mai cauta sa lanseze toate filmele sale in exclusivitate pe platforma de streaming video la cerere, ci le va aduce inclusiv in cinematografe.
Netflix a inceput sa aplice aceasta schimbare majora in 2021 cu o serie de filme pe care le-a lansat pana in momentul de fata, insa si pentru altele noi este anuntat inclusiv acelasi lucru de catre companie. Avand in vedere ceea ce tot face Netflix, analistii sunt de parere ca interesul companiei este de a avea un impact cultural mai mare in societate cu lansarea unor filme importante inclusiv in cinematografe, insa intr-o forma restransa, pentru a-si tine abonatii in platforma.
Netflix: Decizia IMPORTANTA, ce Schimba pentru Noile Filme
Netflix a avut pentru unele filme de pana acum organizate lansari in numere limitate de cinematografe, iar ele au avut succes, astfel ca acum compania analizeaza o extindere a acestei strategii chiar din 2021. Netflix analizeaza costurile necesare pentru lansarile unor filme noi si in cinematografe, in raport cu impactul cultural pe care aceasta strategie l-ar avea, astfel ca e foarte posibil sa vede mai multe titluri importante in asemenea locatii in urmatoarele luni de zile.
“Netflix dorește ca filmele sale să aibă un impact cultural mai mare. Compania este în curs de stabilire a modului de comercializare a filmelor sale și a sumelor de angajat pentru cheltuielile publicitare, întrucât majoritatea lansărilor largi ar costa 50 milioane USD sau mai mult pentru tipărire și publicitate. O fereastră teatrală prea scurtă învinge scopul, deoarece devine dificilă comercializarea unui film cu o durată limitată.”
Netflix ar fi nevoita sa aloce bugete de 50 – 100 de milioane de dolari pentru promovarea lansarii in cinematografe a unor filme, asa cum se intampal si cu alte mari case de productie de ceva vreme. Aceste costuri nu sunt neglijabile, iar succesul in cinematografe poate fi limitat, insa Netflix e dispusa sa incerce si aceasta strategie, dar desigur ca intr-o forma restransa deocamdata pentru ca vrea sa evalueze in timp impactul acestor campanii.
Netflix va proceda in acest mod cu 2/3 dintre urmatoarele filme importante, anuntand deja lansari in cinematografe pentru ele, dar ramane de vazut pentru ce perioade de timp vor fi ele disponibile acolo.