Netflix desfasoara un experiment surprinzator pentru un serial foarte popular pe care platforma il are disponibil in momentul de fata, iar ideea in sine ar putea da nastere altor manifestari similare. Mai exact, cei de la Netflix experimenteaza cu un nou mod de a promova serialele din platforma, iar Bridgerton a fost ales pentru a fi in centrul atentiei in timp ce sezonul al doilea este pregatit pentru lansare, el fiind asteptat de catre foarte multa lume acum.
Netflix a dezvaluit pentru presa din SUA faptul ca intentioneaza sa organizeze o serie de evenimente speciale pentru promovarea serialului Bridgerton, incercand sa aduca fanii in atmosfera de epoca a serialului. In aceasta idee, cei de la Netflix vor organiza in orasele Los Angeles, Chicago, Washington D.C. si Montreal o serie de evenimente speciale in stilul balurilor din epoca in care se desfasoara intreaga poveste a serialului Bridgerton in sezoanele 1 si 2.
Netflix: EXPERIMENTUL Surprinzator pentru un Serial Popular
Netflix vrea sa organizeze aceste evenimente in cursul anului viitor, iar la ele se pare ca nu va participa doar presa, si unii dintre actori, ci inclusiv unii dintre fanii care urmaresc serialul in cadrul platformei. Netflix va vinde bilete pentru aceste evenimente speciale, ele urmand a avea preturi care incep de la 50 de dolari, iar fanii seriei Bridgerton se vor putea inscrie din data de 16 septembrie pentru a putea participa la evenimente, iar interesul probabil ca va fi foarte mare.
“Shondaland a transportat telespectatorii Bridgerton fără efort într-o Londra reinventată din epoca Regency, capturând inimile din întreaga lume ca fani conectați cu fiecare aspect al seriei, de la personajele sale încântătoare și de actorii superbi care i-au adus la viață, la designul costumului și la arta și direcția setului. la coloana sonoră. Am colaborat cu Fever pe The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience pentru a crea o experiență de fan similară, concepută pentru a scufunda participanții în lumea fastuoasă din Bridgerton și a le aduce această lume oriunde s-ar afla.”
Netflix experimenteaza aici cu un mod extrem de interesant pentru a promova un serial, ceva ce pana acum platforma de streaming video la cerere nu a mai facut la un nivel atat de extins. In ciua acestui lucru, daca Netflix va avea succes in ceea ce priveste aceste evenimente, nu este exclus ca altele sa fie facute pentru alte seriale extrem de populare, cum ar fi The Witcher, de exemplu, iar in cazul acestuia ar putea face experiente cel putin la fel de imersive.
Netflix nu pare deocamdata dornica sa faca evenimente de acest gen si in Europa, dar nu este exclus ca in unele dintre marile capitale europene sa vedem experiente imersive similare daca cele din SUA vor avea succes.