Telekom a emis o atentionare foarte importanta pentru toti romanii din toata tara, iar asta deoarece in perioada urmatoare ei trebuie sa fie foarte atenti la o situatie care ii va afecta. Mai exact, cei de la Telekom le spun clientilor din toata Romania faptul ca in perioada 23 – 28 septembrie 2021 vor avea loc o serie de lucrari de mentenanta care vor afecta felul in care functioneaza serviciile pe care le ofera, deci unele pot fi intermitent indisponibile.
Telekom spune ca lucrarile vor fi facute atat la serviciile oferite de catre divizia de servicii mobile, cat si la cea de servicii fixe, astfel ca milioane de clienti pot fi afectati de ceea ce face compaina acum. Telekomspune ca procesarea anumitor solicitari si functionarea anumitor servicii de asistenta ar putea fi afectate in cursul zilelor de 23 – 28 septembrie 2021, asa ca daca se intampla sa nu puteti folosi tot ceea ce aveati disponibil in mod normal, atunci stiti ce se intampla.
Telekom: Foarte Importanta ATENTIONARE pentru Toti Clientii
Telekom spune ca oricare dintre clientii sai din Romania pot intra in contact cu agentii care lucreaza la serviciile de asistenta pentru a cere ajutor cu orice fel de probleme ar intampina in aceasta perioada. Desigur ca e improbabil ca ei sa va poata ajuta in chiar orice situatie daca si serviciile in baza carora lucreaza ei la administrarea platformelor nu vor fi disponibile, insa macar stiti unde puteti cere ajutor in cazul in care aveti nevoie de el.
Telekom nu face in mod regulat lucrari de acest gen pentru serviciile pe care le ofera in Romania, astfel ca nu trebuie sa va asteptati ca ele sa se repete prea curand pentru ca nu stau chiar asa lucrurile. E totusi posibil ca in perioada urmatoare sa mai vedem lucrari de mentenanta facute de catre cei de la Telekom din cauza faptului ca divizia de servicii fixe va fi transferata catre cei de la Orange in urma achizitie, iar acesta ar putea fi inceputul procesului.
Telekom va anunta din timp cand va fi facuta toata aceasta schimbare, dar si cand va fi finalizat totul, astfel ca toti clientii vor sti din timp ce se intampla, fara a fi nevoie ca ei sa isi faca griji.