Telekom a anuntat in mod oficial o serie de schimbari importante pe care le-a facut pentru clientii sai din toata Romania o data cu finalizarea vanzarii diviziei de servicii fixe catre cei de la Orange, la un an dupa anuntarea tranzactiei. Cei de la Telekom raman in Romania cu divizia de servicii mobile in momentul de fata, dar si cateva milioane de clienti pe intregul intins al tarii, iar pentru toti dintre ei a decis sa actualizeze aplicatia MyAccount disponibila gratuit.
Telekom a actualizat aplicatia MyAccount pentru a optimiza functionarea acesteia astfel incat clientii diviziei de servicii mobile sa poata administra mult mai usor serviciile de care se bucura acum. Avand in vedere ca Telekom a ramas doar cu divizia de servicii mobile in tara in momentul de fata, era normal sa vedem aceasta schimbare majora facuta pentru aplicatia dedicata telefoanelor iPhone si Android, ea fiind disponibila chiar din acest moment.
Telekom: Anunt OFICIAL, Schimbari Importante pentru Clienti
Telekom nu detaliaza foarte clar ce anume a modificat in cadrul aplicatiei MyAccount pentru clientii din toata tara, dar putem presupune ca este vorba despre schimbari bune oferite pentru telefoane. Este de asteptat ca toate optiunile de administrare ale serviciilor fixe sa fi disparut din cadrul aplicatiei MyAccount a celor de la Telekom din moment ce milioanele de clienti care le foloseau au fost transferati catre Orange saptamana trecuta.
Telekom incearca acum sa ii pastreze pe clientii din cadrul diviziei de servicii mobile in momentul de fata, iar asta inseamna sa le ofere o experienta cat se poate de buna pentru utilizarea serviciilor pe care le mai are. Este de asteptat ca Telekom sa faca investitii in perioada urmatoare pentru a le oferi clientilor acces la noi servicii de ultima generatie, inclusiv la o retea 5G, ceva care lipseste cu desavarsire din cadrul portofoliului companiei romanesti.
Telekom ramane al treilea operator de telefonie mobila din Romania, dar al patrulea grup de telecomunicatii, si ar putea fi devansat in curand de catre DIGI Mobil cand vine vorba despre numarul de clienti ai serviciilor mobile.
This post was last modified on oct. 4, 2021, 7:03 PM 19:03