DEDEMAN: ATENTIONAREA Politiei Romane pentru Toti Romanii

DEDEMAN noroc

Dedeman ajunge din nou in atentia romanilor din toata tara dupa o atentionare foarte importanta a fost emisa de catre Politia Romana, ea trebuind sa fie cunoscuta de catre toti oamenii acum. Mai exact, cei de la Dedeman au imaginea folosita in noi campanii de tip phishing despre care nu foarte multi romani stiu, dar care ajung intr-un final sa ii lase pe oameni fara bani, sau alte informatii importante, fara ca ei sa stie ce se intampla.

Dedeman a emis chiar la inceputul acestei luni o avertizare extrem de serioasa pentru milioane de oameni din toata tara, una care ar trebui sa fie foarte atent analizata de catre toti cei care cumpara produse de la companie. Politia Romana le atrage atentia tuturor romanilor in legatura cu faptul ca brand-ul celor de la Dedeman este folosit in cadrul unei campanii de tip phishing care promoveaza “loteria Dedeman” si ii anunta pe romani ca au castigat “ceva”.

DEDEMAN: ATENTIONAREA Politiei Romane pentru Toti Romanii

Dedeman nu organizeaza loterii de acest gen, sau de vreun alt fel, deci totul este doar o minciuna gandita pentru a ii pacali pe romani si a ii lasa fara date personale, inclusiv bani, daca se fura datele cardurilor. Politia Romana le spune foarte clar tuturor romanilor din tara sa fie foarte vigilenti la acest atac de tip phishing, care nu este altceva decat o tentativa a unor oameni rau intentionati de a extrage informatii importante de la romanii creduli.

Dedeman ne-a avertizat sa nu credem mesajele de acest gen, fie ca ele vin de pe retelele de socializare, prin SMS, sau prin alte moduri, asa ca trebuie sa fiti extrem de atenti la ceea ce ni se spune acum. Dupa cum puteti vedea si in imaginea de mai sus, acest atac este gandit intr-un mod destul de simplu, insa cei de la Dedeman nu au ce sa faca altceva decat sa ii atentioneze pe oameni ca nu trebuie sa se increada in inselatoriile acestea.

Dedeman listeaza pe website-ul sau, dar si pe paginile de pe retelele de socializare, toate informatiile cu privire la orice fel de promotii care ar fi in proces de derulare in moemntul de fata.