Carrefour este unul dintre cele mai mari lanturi de hypermarket-uri din toata Romania in momentul de fata, cu zeci de magazine in toata tara, compania continuand sa se extinda in plina pandemie de Coronavirus. Avand in vedere cat de populara este compania Carrefour, era de asteptat ca imaginea sa sa fie folosita in promovarea unor atacuri de tip phishing, iar acest lucru incepe sa ajunga in atentia tot mai multor oameni, fie ca ii cumpara produsele, sau nu.
Carrefour are imaginea folosita in atacuri de tip phishing care sunt gandite pentru a extrage cat mai multe informatii de la, si despre, romani, sau chiar banii din conturile oamenilor, preferabil fara ca ei sa stie. Carrefour i-a avertizat in repetate randuri pe romanii din toata tara in legatura cu problemele care exista din cauza atacurilor de phishing de acest gen, insa nu toata lumea a inteles exact ce fel de avertizari vin, sau cum sa se protejeze eficient.
Carrefour: ATENTIE! Ce Trebuie sa Stie Milioane de Romani
Carrefour nu poate sa lupte impotriva acestui tip de atacuri cu altceva decat recomandari pentru clientii din toata Romania, iar mai sus aveti o imagine publicata de catre un client dupa ce a crezut ca a castigat un concurs fals. Aceste concursuri false au aparut si s-au raspandit in numar foarte mare in timpul pandemiei de Coronavirus, iar cei de la Carrefour au inceput inca din 2020 sa ii ajute pe oameni sa inteleaga mai bine cum sa se protejeze eficient.
Carrefour nu organizeaza concursurile intr-un asemenea mod, si nu le cere datele personale ale clientilor intr-o maniera de acest gen, asa ca de fiecare data cand vedeti ceva similar, ar trebui sa fiti foarte vigilenti. Cei de la Carrefour nu pot sa faca mai mult decat sa ne atentioneze in legatura cu problemele care exista, dar dincolo de asta, noi trebuie sa fim vigilenti si sa incercam sa ne dam seama atunci cand cineva incearca sa ne pacaleasca.
Carrefour are mai multe detalii pe website-ul sau despre metodele pe care le putem aplica pentru a ne proteja impotriva atacurilor de tip phishing, astfel ca putem descoperi acolo tot ceea ce trebuie sa stim.