Netflix a dezvaluit in mod oficial un record care i-a uluit in totalitate pe producatorii unui celebru serial care a fost lansat in platforma de streaming video la cerere cu doar cateva saptamani in urma. Squid Game inregistreaza un succes atat de mare incat chiar si producatorii sai au ramas uluiti de numarul foarte mare de persoane care au ales sa-l urmareasca in cadrul Netflix pana in momentul de fata, dar cifrele vor continua sa creasca, desigur.
Netflix a dezvaluit faptul ca nu mai putin de 142 de milioane de conturi din toata lumea au urmarit macar doua minute din Squid Game, aduca doua treimi din totalul celor care au abonament acum. Acesta este un record cu adevarat impresionant pentru ca pana acum serialele lansate anterior de catre platforma nu au depasit pragul de 100 de milioane de abonati care sa le fi urmarit pentru macar 2 minute, deci realizarea este una demna de toate laudele.
Netflix: RECORD ce a Uluit Total pe Producatorii unui Serial
Netflix masoara cifrele de vizualizari pentru filme si seriale in baza unui sistem care e contestat de catre multi, iar asta pentru ca ia in calcul doar 2 minute de vizualizare, in locul unei perioade mai lungi. In cele 2 minute de vizualizare pentru un film, sau serial, e improbabil ca o persoana sa isi poata face o idee chiar clara daca titlul merita vazut, insa Netflix sustine ca acest sistem este cel mai bun pentru platforma sa, si continua sa il foloseasca indifent de criticile venit din diverse zone ale industriei de streaming video la cerere.
Netflix a publicat anul acesta o serie de cifre privind audientele din platforma sa, iar niciunul dintre filmele, sau serialele, care au fost incluse nu a depasit o audienta de 100 de milioane de conturi. Aceea ce vedem cu Squid Game este incredibil, dar e posibil ca in realitate numarul celor care chiar au urmarit episoadele serialului Netflix sa fie mult mai mic, chiar si sub 100 de milioane, dar adevarul nu-l vom afla totusi chiar atat de curand.
Netflix mai pregateste si alte filme, sau seriale, interesante pentru lansare pentru abonatii din intreaga lume, asa ca ramane de vazut cat de multi oameni vor dori sa le urmareasca.