X

Netflix: Anuntul ULUITOR pentru Filmul Asteptat de Abonati

Netflix pregateste lansarea unui nou film extrem de important pentru platforma de streaming video la cerere, el fiind in centrul unui anunt care a uluit o lume intreaga, iar asta dintr-un motiv foarte bun. Red Notice a fost lansat in cinematografele din SUA de catre Netflix incepand de astazi, cu lansarea in platforma de streaming programata pentru data de 12 noiembrie, insa multa lume a fost uluita sa afle cat a costat productia acestei pelicule.

Netflix a ales ca pentru Red Notice sa-i contracteze pe actorii Ryan Reynolds, Dwayne Johnson si Gal Gadot, actori care au onorarii ce au totalizat zeci de milioane de dolari, o cheltuiala foarte mare pentru companie. In ciuda salariilor foarte mari pe care le au acesti actori, Netflix a cheltuit foarte mult si cu restul actorilor si a elementelor necesare pentru productie, astfel ca in total a ajuns la un cost de 200 de milioane de dolari pentru productia acestui film.

Netflix: Anuntul ULUITOR pentru Filmul Asteptat de Abonati

Netflix a cheltuit pentru productia Red Notice cea mai mare suma de bani de pana acum pentru productia unui film, iar asta desigur ca a generat foarte multe asteptari in legatura cu el. Primele impresii legate de Red Notice nu sunt tocmai cele asteptate, unii laudand filmul facut de catre Netflix, in timp ce altii nu inteleg de ce au fost cheltuiti 200 de milioane de dolari pentru un film banal ca ar fi si plictisitor, insa abonatii vor decide in final cat de bun este.

“Noua lansare a serviciului de streaming, care are o difuzare limitată în cinematografe începând de astăzi (5 noiembrie), îi are în distribuție pe Reynolds, Dwayne Johnson și Gal Gadot. Se pare că este cel mai scump film al său de până acum, cu un buget de 200 de milioane de dolari. Regizat de Rawson Marshall Thurber, Red Notice urmărește un agent Interpol care încearcă să-l vâneze și să-l captureze pe cel mai căutat hoț de artă din lume.”

Netflix a avut bugete de peste 100 de milioane de dolari pentru alte filme pe care le-a produs pana acum, insa cu 200 de milioane cheltuite pentru Red Notice, platforma de streaming arata ca e un adevarat studio de productie. In mod normal, casele de productie de la Hollywood care investesc 200 de milioane de dolari intr-un film se asteapta sa produca aproape cu mult peste dublu, insa in cazul Netflix conteaza vizualizarile conturilor care platesc lunar abonamente, suma depasind cu mult bugetul acestei pelicule.

Netflix se asteapta probabil ca Red Notice sa atraga atentia a macar 100 de milioane de abonati, acestia aducand in medie 1 miliard de dolari pe luna la companie, deci s-ar justifica intr-o anumita masura investitia.

This post was last modified on nov. 5, 2021, 4:59 PM 16:59

Disqus Comments Loading...