FAN Courier le transmite clientilor din toata Romania un mesaj foarte important de atentionare cu privire la faptul ca in aceasta perioada a ales sa desfasoare o serie de lucrari pentru imbunatatirea inrastructurii prin care raspunde la apelurile telefonice ale lor.
FAN Courier spune ca in aceasta perioada este foarte posibil ca apelurile facute la serviciul de relatii cu clientii sa se raspunda mult mai greu decat in mod normal, asa ca e bine sa stiti din timp ceea ce se intampla.
“Stimati clienti,
Va informam ca lucram la imbunatatirea serviciilor de customer support oferite prin intermediul centralei noastre telefonice, astfel incat va puteti confrunta cu o intarziere a preluarii apelului.
Va asiguram ca depunem toate eforturile pentru ca situatia sa se remedieze rapid si sa putem prelua fiecare apel, intr-un termen cat mai scurt.
Daca intampinati probleme in preluarea apelului, va stam la dispozitie oricand pe website – pentru informatii si tracking AWB, in aplicatia selfAWB, in aplicatia mobila FAN Courier, pe Facebook sau pe e-mail.
Va multumim pentru intelegere!”
This post was last modified on nov. 9, 2021, 7:58 AM 07:58