FAN Courier le transmite un mesaj important romanilor din toata tara astazi, unul care nu ar trebui sa fie trecut cu vederea de catre cineva in momentul de fata, iar asta pentru ca marea companie de curierat incearca sa ii ajute pe oameni as afle mai rapid informatii cu privire la serviciile pe care le ofera.
FAN Courier vorbeste mai jos despre chatbot-ul sau care se numeste Stefan, si care are capacitatea de a ii ajuta pe oameni direct prin intermediul website-ului companiei, astfel ca daca aveti nevoie de informatii in legatura cu orice, atunci il puteti folosi pentru a le descoperi mai rapid, fara a suna la servicii de relatii cu clientii.
“ȘteFAN e asistentul care are mereu soluțiile la el. Tot ce așteaptă e ca tu să ai o întrebare. Îți răspunde instantaneu, la orice oră, pe website sau pe Messenger, dar îți recomandăm să-i pui întrebări clare și concise, fără epitete și metafore, e totuși un chatbot.”
This post was last modified on nov. 30, 2021, 10:55 AM 10:55