BRD Romania a publicat un mesaj extrem de important inainte de Craciun pentru clientii sai din toata tara, iar asta pentru ca vorbim despre o situatie care ar trebui sa fie in atentia tuturor oamenilor in momentul de fata, deoarece nimeni nu se poate considera ferit de probleme.
BRD Romania le spune oamenilor din toata tara despre faptul ca trebuie sa fie extrem de vigilenti in aceasta perioada din an, iar asta deoarece inca exista multe atacuri de tip phishing care sunt in plina desfasurare, iar pentru a ne proteja impotriva lor trebuie sa stim cum sa le depistam corect.
Pentru a ajuta clientii sa evite situatiile in care ar putea avea banii furati, banca a publicat o serie de sfaturi extrem de importante pe care le-a listat in cadrul website-ului sau, iar acolo oricine se poate uita pentru a descoperi informatiile de care are nevoie pentru a ramane in siguranta deplina acum.
Prima recomandare care ne este facuta vizeaza evitarea accesarii link-urilor necunoscute care ne sunt trimise prin diverse retele de socializare, sau platforme de mesagerie, mai ales daca ele vin de la persoane necunoscute, deoarece pot fi de fapt complet malitioase si ne-ar putea lasa fara bani.
Verificarea website-ului prin care facem o tranzactie, inainte ca ea sa fie facuta, este deasemenea foarte importanta, iar asta pentru ca trebuie sa fim siguri ca accesam o interfata care este protejata printr-un sistem de securitate HTTPS, astfel incat datele cardurilor noastre sa nu fie interceptate in transmisie.
Evitarea raspunderii la email-uri, SMS-uri, sau apeluri telefonice, nesolicitate este deasemenea o masura pe care ar trebui sa o avem in vedere, iar asta pentru ca ele pot veni de la persoane necunoscute care incearca sa ne pacaleasca sa interactionam cu ele pentru a ne convinge sa renuntam la date.
Utilizarea de parole unice si complexe pentru conturile noastre, impreuna cu activarea sistemelor de securitate in 2 pasi pot fi doua dintre cele mai bune decizii pe care le putem lua, iar asta deoarece utilizand aceste metode putem reduce substantial riscul ca orice fel de cont al nostru sa fie compromis.
A nu reactiona atunci cand primim un email/SMS, etc, cu o cerere imperativa este deasemenea foarte important, mai ales daca ni se cer date persoanle, iar in aceste situatii ar trebui sa raportam la banca orice fel de cereri de acest gen pentru a nu riscam sa ne transmitem datele personale sensibile catre entitati terte care vor doar sa le fure.
Banca are pe website-ul sau toate informatiile necesare despre care ar trebui sa stim in momentul de fata, si daca vreti sa aflati cum sa va protejati cel ma bine impotriva atacurilor de tip phishing, si nu numai, ar trebui sa intrati acolo si sa descoperiti toate detaliile importante pe care ar trebui sa le aveti in vedere in aceasta perioada.