Telekom a publicat un anunt oficial foarte surprinzator cu privire la clientii sai din toata Romania, unul despre care ar trebui sa stie foarte multa lume, iar asta pentru ca vine cu informatii pe care multi nu le asteptau. Mai exact, cei de la Telekom au dezvaluit in mod oficial cat de fideli sunt clientii sa din Romania, insa aici ne limitam doar la divizia de servicii mobile, singura care a mai ramas in tara noastra, cea de servicii fixe fiind vanduta catre Orange.
Telekom a dezvaluit ca 25% dintre clientii diviziei de servicii mobile au o vechime in retea care depaseste 7 anid e zile, o realizare cu adevarat impresionanta care merita toate laudele. Procentul scade foarte mult, la doar 3%, cand vine vorba despre clientii Telekom care sunt in retea de peste 5 ani de zile, dar se dubleaza la 6% cand vine vorba despre cei care au minim 4 ani.
Telekom: Anuntul Oficial, Dezvaluirea Importanta despre Clientii Romani
Telekom spune ca 8% dintre clientii sai sunt de 3 ani in retea, iar procentul celor care sunt de 2 ani in retea ajunge la 11%, in timp ce 20% din totalul bazei de clienti este in retea de doar 1 an de zile. Telekom face o dezvaluire foarte interesanta, aici, aratand ca peste trei sferturi dintre clientii pe care ii are in retea ii sunt fideli de peste 2 ani de zile, si nu e exclus ca procentele sa fie mai mari daca nu ar fi vandut divizia de servicii fixe, care a plecat la pachet cu unii clienti care aveau servicii mobile.
Telekom a ramas in Romania cu peste 3 milioane de clienti, posibil mai putini decat cei ai DIGI Mobil, insa chiar si asa, ramane un concurent puternic pe piata de telecomunicatii in continuare. Interesant ar fi sa publice si alti operatori de telecomunicatii statistici similare, si nu este exclus ca in cazul Orange sau Vodafone sa fie vorba despre cifre similare, in timp ce la DIGI Mobil e posibil ca numarul celor cu vechime de 1 an, sau mai mica, sa fie mult mai mare.
Telekom se pregateste probabil de un 2022 in care va dori sa concureze mai serios cu DIGI Mobil, principalul “inamic” identificat de catre cei din Deutsche Telekom, dar ramane de vazut ce se va intampla.