Comisia Europeana a facut recent o serie de cereri pe care le-a inaintat companiei WhatsApp, spunand ca este nevoie de clarificari pentru schimbarile din 2021 privind conditiile de utilizare ale platformei, dar si politica de confidentialitate a datelor.
Comisia Europeana spune deasemenea ca este nevoie ca WhatsApp sa isi conformeze aceste politici cu legislatia Uniunii Europene in materie de protectie a datelor consumatorilor, iar mai jos aveti toate detaliile acestor cereri.
“Recent, Comisia Europeană și rețeaua autorităților naționale de protecție a consumatorilor (CPC) au transmis companiei care deține WhatsApp o scrisoare, solicitându-i:
- să clarifice modificările pe care le-a efectuat în 2021 privind condițiile sale de utilizare și politica sa de confidențialitate
- să asigure conformitatea acestora cu legislația UE în materie de protecție a consumatorilor.
Întrebările sunt menite să clarifice:
- dacă li se furnizează consumatorilor informații suficient de clare cu privire la consecințele deciziei lor de a accepta sau de a refuza noile condiții de utilizare a serviciilor companiei;
- corectitudinea notificărilor transmise de WhatsApp în cadrul aplicației, care îi determină pe consumatori să accepte noile condiții și politica de confidențialitate;
- dacă consumatorii au posibilitatea de a se familiariza în mod adecvat cu noile condiții înainte de a le accepta.
WhatsApp trebuie să colaboreze cu Comisia și cu autoritățile până la sfârșitul lunii februarie.
This post was last modified on feb. 8, 2022, 10:53 PM 22:53