BRD Romania le vorbeste astazi clientilor sai din toata Romania despre o problema in legatura cu care ar trebui sa aiba oricare dintre ei informatii, iar asta pentru ca nu e ceva tocmai cunoscut oamenilor, dar nici simplu de folosit. Vorbim despre refuzul la plata, o procedura care este necesara in situatia in care un card este furat si se fac diverse plati de catre persoane necunoscute, sau am fost pacaliti noi sa facem o tranzactie.
BRD Romania explica pe website-ul sau modalitatea prin care oricare dintre clientii sai poate initia o procedura de refuz la plata, iar pasii care trebuie urmati nu sunt chiar atata de simpli, insa trebuie parcursi pentru a se realiza totul. BRD Romania spune ca initierea unui refuz la plata trebuie initiat intr-o unitate a bancii, sau prin intermediul Contact Center, clientii avand la dispozitie oricare dintre aceste metode.
BRD Romania spune ca putem sa cerem creditarea contului cu suma pentru care refuzam plata inainte ca procedura sa fie finalizata, exceptie fiind situatia in care s-ar fi comis o frauda, ceea ce este perfect normal. Avand in vedere ca aceast aprocedura despre care vorbeste BRD Romania se poate face si cand ne-au fost furate cardurile, este necesara deasemenea sesizarea politiei pentru se gasi eventual si persoanele care le-au sustras.
BRD Romania spune ca trebuie sa furnizam bancii si documente care sa confirme faptul ca nu noi suntem de vina pentru pierderea banilor, iar in termen de 10 zile vom primi si unraspuns pentru sesizare.
Informatii cu privire la sesizarea noastra pot fi cerute de la BRD Romania in orice moment, iar ele trebuie furnizate in mod obligatoriu de catre banca pentru a sti care este situatia, si daca exista posibilitatea de a ne recupera banii.
This post was last modified on feb. 11, 2022, 5:26 PM 17:26