DIGI RCS & RDS este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii din Romania, cu peste 10 milioane de clienti in toata tara, iar numarul este in continua crestere de ceva vreme incoace. Cei de la ANCOM au publicat recent informatii cu privire la problemele raportate la autoritati de catre clienti in ceea ce priveste folosirea serviciilor furnizate de catre companiile de telecomunicatii, iar DIGI RCS & RDS se plaseaza, in mod surprinzator, pe un loc foarte bun.
DIGI RCS & RDS a fost tinta a doar 11% dintre toate plangerile facute de catre romani impotriva companiilor de telecomunicatii, ceea ce vine ca o surpriza foarte interesanta, avand in vedere numarul de clienti. DIGI RCS & RDS a reusit sa se plaseze cu procentul de plangeri sub oricare dintre celelalte trei mari gruuri de comunicatii din Romania, chiar si Telekom, care cu plangerile pentru ambele divizii s-a plasat usor deasupra grupului DIGI.
DIGI RCS & RDS: Anuntul OFICIAL care a Surprins foarte Multi Romani
DIGI RCS & RDS are unele dintre cele mai mici preturi din Romania pentru serviciile pe care le ofera pentru clienti, iar conform celor de la ANCOM, se pare ca romanii chiar au parte de o experienta buna. Exista destule deficiente in experienta pe care o ofera serviciile celor de la DIGI RCS & RDS, insa se pare ca ele sunt suficient de mici incat sa fie trecute cu vederea de catre multa lume, sau serviciul de relatii cu clientii le rezolva intr-un mod satisfacator.
DIGI RCS & RDS nu a dezvaluit vreodata numarul total de plangeri pe care le inregistreaza anual de la clienti, dar din moment ce ei nu se plang in numar mare la autoritati, e clar ca majoritatea sunt multumiti de ceea ce primesc. ANCOM nu a dezvaluit numarul total de plangeri pentru fiecare grup de telecomunicatii in parte, deci nu stim cate a inregistrat DIGI RCS & RDS in comparatie cu celelalte companii, dar important pentru companie este ca totusi cifrele sunt mai mici decat in cazul altora.
DIGI RCS & RDS le permite clientilor din Romania sa-i raporteze probleme fie telefonic, fie prin intermediul website-ului sau, si facand cateva pana acum prin website, pot spune ca raspunsurile si rezolvarile pentru ele au venit in cateva ore de la instiintare.