LIDL Romania isi informeaza clientii din toata tara in legatura cu o decizie extrem de importanta care a fost luata si este aplicata pentru oricine din toata tara, iar asta deoarece ne ofera gratuit mai multe surprize decat oferea pana in momentul de fata. V-am spus in cateva randuri ca LIDL Romania le ofera clientilor din toata Romania posibilitatea de a isi spune parerea cu privire la experienta de care au avut parte in momentul in care merg in oricare dintre magazine pentru a cumpara produse.
LIDL Romania a oferit pana acum un numar limitat de gratuitati pentru clienti, mai exact 10 vouchere in valoare de 100 de LEI fiecare, impreuna cu o tableta Samsung, dar acum merge mai departe pentru a trage si mai mult feedback de la clienti. In aceasta idee, cei de la LIDL Romania au luat decizia de a le oferi romanilor posibilitatea de a castiga nu mai putin de 100 de vouchere in valoare de 100 de LEI fiecare pentrua cumpara orice au nevoie din magazine.
LIDL Romania: Notificarea OFICIALA, este GRATUIT pentru Oricare dintre Clienti
LIDL Romania spune deasemenea ca ofera inclusiv o tableta Samsung GALAXY S6 Tab Lite, foarte veche, dar si doua telefoane Samsung GALAXY S20 FE, nu tocmai modele care au fost lansate recent de catre compania Samsung. Chiar si asa, vorbim despre 100 de vouchere si produse electronice de la Samsung care sunt oferite gratuit de catre LIDL Romania pentru clientii care ajung in oricare dintre magazinele din tara pentru a-I cumpara produsele.
LIDL Romania le cere totusi romanilor sa ii ofere informatii cu privire la experienta de care au avut parte in cadrul sesiunilor de cumparaturi, o pagina speciala de pe website-ul lantului de supermarket-uri avand si un formular special pentru asta. In acel formular clientii trebuie sa introduca date cu privire la cumparaturile pe care le-au facut in cadrul magazinelor LIDL Romania din toata tara, dar si problemele pe care le-au intalnit in acest proces.
LIDL Romania impune deasemenea si pastrarea bonului de cumparaturi de la magazinul pentru care raportam problemele, asta pentru a se dovedi faptul ca am fost efectiv in respectivul magazin si am cumparat ceva, iar atunci am descoperitr espectiva problema.
This post was last modified on mart. 14, 2022, 11:06 AM 11:06