Raiffeisen Bank transmite o noua atentionare de urgenta care vizeaza toti clientii din Romania in momentul de fata, iar daca folosesti serviciile bancii, trebuie sa stii neaparat ceea ce transmite ea in momentul de fata pentru toti dintre noi chiar acum. Cei de la Raiffeisen Bank au avut in cursul noptii trecute o serie de lucrari de mentenanta efectuate pentru serviciile pe care le ofera, dar la noapte sunt deasemenea programate alte lucrari de mentenanta.
Raiffeisen Bank a anuntat in mod oficial totul prin intermediul website-ului sau pentru clientii din toata Romania, astfel ca trebuie sa va uitati cu mare atentie la informatiile publicate acolo pentru a sti cum trebuie sa reactionati. Conform informatiilor publicate de catre Raiffeisen Bank, in cursul acestei nopti se vor face lucrari de mentenanta pentru Raiffeisen Smart Mobile pentru persoane fizice sau juridice, aceeasi situatie fiind intalnita si in cazul Raiffeisen Online.
Raiffeisen Bank: Atentie! Notificarea URGENTA pentru Clientii din Romania
Raiffeisen Bank a confirmat deasemenea faptul ca serviciile Raiffeisen SmartToken, Raiffeisen Smart Business, Noul Raiffeisen Online IMM si Ana, consultantul virtual *2000 vor fi deasemenea afectate de catre aceste lucrari de mentenanta. Raiffeisen Bank transmite faptul ca lucrarile de mentenanta vor avea loc intre orele 00:00 si 04:00, deci nu veti putea folosi absolut deloc oricare dintre aceste servicii in acest interval orar, pentru orice ati avea nevoie.
Raiffeisen Bank nu explica motivele in baza carora a decis sa faca aceste lucrari de mentenanta in momentul de fata, deci nu avem vreo idee cu privire la ceea ce se intampla, in afara faptului ca serviciile nu pot fi folosite, din pacate. Daca aveti de rezolvat vreo problema in acest interval, este foarte important sa stiti ca Raiffeisen Bank va obliga sa asteptati pana cand lucrarile de mentenanta vor fi rezolvate, si e improbabil ca ele sa fie extinse dincolo de aceasta ora.
Raiffeisen Bank face surprinzator de multe lucrari de mentenanta in aceasta perioada, ceva ce desigur ca nu era asteptat de catre cineva, insa ele au rolul de a imbunatati serviciile de care beneficiem cu totii in aceasta perioada.