DACIA Logan 3, cea mai populara masina vanduta in Romania in primele luni ale anului 2022, dar si cea mai populara masina vanduta in Romania in 2021, este in continuare produsa cu dificultati de catre cei de la DACIA in propriile uzine. Majoritatea problemelor vis-a-vis de DACIA Logan 3 au legatura cu faptul ca nu sunt disponibile suficiente componente pentru productia masinilor, o problema care dateaza din 2020, cand a inceput pandemia de Coronavirus.
DACIA Logan 3 a fost produsa in mai putine unitati, decat si-ar fi dorit DACIA, in ultimii ani, iar asta din cauza problemelor cu obtinerea de componente suficiente pentru a sustine fabricarea masinii, iar lucrurile se anunta a fi si mai dificile in cursul urmatoarelor saptamani. Mai exact, in China au aparut probleme majore din cauza carantinarii orasului Shanghai, astfel ca exista intarzieri mari in lanturile de distributie, iar productia DACIA Logan 3 ar putea fi afectata sever.
DACIA Logan 3: Noile PROBLEME foarte Mari pentru Populara Masina Romaneasca
DACIA Logan 3 a avut probleme de productie in 2022, procesele de fabricare fiind oprite in cateva randuri in cursul anului trecut la fabrica din Mioveni, insa situatia are sanse foarte mari sa se repete inclusiv in cursul urmatoarelo luni. Chiar daca DACIA a reusit la un moment dat sa obtina un numar mai mare de componente pentru a putea produce un numar ridicat de masini, problemele de acum din China ar putea afecta din nou substantial fabricarea DACIA Logan 3.
DACIA Logan 3 a cedat in martie primul loc in inmatricularile de automobile din Romania catre Duster, o surpriza destul de mare, dar daca productia va mai avea de suferit, nu este exclus ca aceasta situatie sa se repete inclusiv in perioada urmatoare. DACIA Logan 3 este o masina extrem de interesanta pentru foarte multi romani, dar DACIA a spus in cateva randuri ca a avut probleme de productie cu ea, iar ceea ce se intampla in China ar putea intensifica iar lucrurile.
DACIA Logan 3 ramane totusi o masina extrem de interesanta, o masina dorita de catre foarte multa lume, dar nici macar de DACIA nu depind acum vanzarile, ci de partenerii sai din China care produc, sau livreaza, componentele pentru masina.