Ministrul Transporturilor a anuntat semnarea unor noi contracte importante de infrastructura pentru Romania, contracte care vor sta la baza unor imbunatatiri semnificative atat pentru circulatia rutiera, cat si pentru circulatia feroviara, iar asta pentru ca era nevoie de imbunatatiri semnificative facute de catre autoritati.
Ministrul Transporturilor explica mai jos ceea ce s-a semnat, si ceea ce urmeaza sa se faca, iar asta in conditiile in care vorbim despre foarte multe deficiente pe partea de infrastructura rutiera, sau feroviara, in Romania, dar e bine totusi ca se depun eforturi pentru a se face imbunatatiri semnificative pentru tara noastra.
“Au început lucrările de reparații la infrastructura feroviară din incinta Portului Constanța! Ieri au fost semnate ordinele începere a lucrărilor și procesele verbale de predare a amplasamentelor pentru repararea a 35 de linii (cu o lungime totală de 13,39 km) și a 75 aparate de cale. Lucrările se desfășoară pe raza stațiilor Port Zona A, Port Zona B și Port Mol V.
Durata de execuție a lucrărilor este de 149 de zile. Finanțarea este asigurată din Fondul de rezervă al Guvernului României. Un nou contract pentru Autostrada Ploiești-Buzău a fost semnat astăzi! Pentru cei 21 de km ai Lotului 1 Dumbrava- Mizil vor începe direct lucrările de execuție!
Proiectul include construcția a 14 poduri și a unui pasaj în lungime de 550 m.
Asocierea de constructori români și italieni are la dispoziție 20 de luni, potrivit contractului de 1,468 miliarde de lei, fără TVA, finanțat prin PNRR. Investițiile prin PNRR reprezintă o prioritate Ministerul Transporturilor! Un exemplu în acest sens este A7, Autostrada Moldova, pentru care au fost semnate contractele pentru construcția a 2 din cele 13 loturi.
Deși, prin PNRR, trimestrul IV 2023 este termenul prevăzut pentru comunicarea rezultatelor procedurilor de achiziție publică, Ministerul Transporturilor și-a propus ca țintă îndeplinirea jaloanelor până la sfârșitul anului 2022! Pe plan intern sau extern, interesele României trebuie să fie promovate permanent.
Infrastructura românească este parte integrantă a intrastructurii europene.
Mizăm pe sprijinul celorlalte state membre, iar la rândul nostru susținem eforturile legitime ale Uniunii Europene în ansamblu.” a declarat ministrul.
This post was last modified on iun. 20, 2022, 2:21 PM 14:21