Netflix confirma in mod oficial ceea ce unii stiau ca se discuta in spatele usilor inchise de ceva vreme, mai exact, compania care detine cea mai mare platforma de streaming video la cerere va lansa la un moment dat noi abonamente mai ieftine, dar cu reclame. Vorbim despre o schimbare importanta de strategie pe care cei de la Netflix intentioneaza sa o faca, insa asta pentru ca vor sa acceseze un segment de clienti care pana acum a fost ignorat total.
Netflix spune ca ideea din spatele acestei decizii are la baza faptul ca un abonament ieftin, care totusi afiseaza si reclame pentru oamenii care se uita la continut, va fi mai atractiv pentru cei care nu vor sa plateasca 8 euro pentru un abonament normal. Ideea nu e tocmai noua, multe alte platforme de streaming video, sau audio, facand acelasi lucru pentru a le oferi oamenilor mai multe optiuni in ceea ce priveste abonamentele pe care le pot activa.
Netflix: Decizia IMPORTANTA cu care a Luat prin Surprindere Lumea
Netflix ia aceasta decizie dupa ce cresterea sa s-a oprit in urma ridicarii multor restrictii din perioada de inceput a pandemiei Coronavirus, astfel ca acum gaseste metode noi de a atrage clienti catre serviciile sale de streaming. Netflix merge practic pe modelul in baza carora functioneaza si unele canale de televiziune, unul dintre presedintii companiei afirmand ca inca exista destul loc de crestere pentru streaming video la cerere.
“Am lăsat deoparte un segment mare de clienți, care sunt oameni care spun: „Hei, Netflix este prea scump pentru mine și nu mă deranjează publicitatea. Adăugăm un nivel publicitar; nu adăugăm reclame la Netflix așa cum le cunoașteți astăzi. Adăugăm un nivel de reclame pentru cei care spun: „Hei, vreau un preț mai mic și voi viziona reclame”.
Am trecut prin experiențe în care piața se deconectează de activitatea de bază [noastre] și trebuie să dovediți că teza încă funcționează și va funcționa pe termen lung. Există o mulțime de incertitudine în lumea de astăzi și dacă primesc ceva care zguduie fundamentul narațiunii, devin nervoși.”
Netflix a efectuat multiple cresteri de preturi pentru servicii in ultimul an de zile, in mai toate pietele importante in care activeaza, iar din moment ce s-a oprit cresterea abonatilor, era normal sa se caute noi solutii pentru a aduce abonati la platforma. Netflix nu a dezvaluit cand anume intentioneaza sa lanseze acest abonament mai ieftin, dar cu reclame, asa ca ne putem astepta ca acest lucru sa se intample oricand, desi e clar ca planurile nu sunt finalizate.
Netflix a anuntat intre timp anularea anumitor proiecte pentru a reduce cheltuielile, si chiar concedierea a 300 de angajati, insa cauta sa aduca noi abonati pentru a-si putea sustine investitiile in continut bun in urmatorii ani.