Sorin Grindeanu a anuntat in mod oficial finalizarea unui proiect de infrastructura important, si evolutia altora care sunt extrem de importante pentru circulatia prin Romania, in prima situatie fiind vorba despre varianta ocolitoare a Municipiului Satu Mare, cu lungime de 20 km, care este deschisa deja.
Sorin Grindeanu vorbeste si despre inceperea procedurilor pentru semnarea ultimei sectiuni din autostrada Sibiu – Pitesti, autostrada care ar conecta Romania cu lumea civilizata, iar portul Constanta va fi deasemenea deblocat de tirurile care asteapta acolo, mai jos fiind toate detaliile cu privire la aceasta situatie complicata.
“Varianta Ocolitoare a Municipiului Satu Mare este de astăzi deschisă circulației! Cu o lungime de 19,54 km, această Variantă va avea un important impact economic pentru întreaga zonă, pe termen mediu și lung: reducerea duratei de transport, creşterea confortului şi siguranţei în trafic, economie de combustibil, dezvoltarea localităților deservite.
Au fost identificate soluții rapide pentru blocajul tirurilor din Portul Constanța!
În urma discuțiilor, de astăzi, dintre delegația Ministerului TransporturiIor și directorul general al Portului Constanța, Florin Goidea, cât și în urma deplasării în teren, s-au identificat două suprafețe în interiorul Portului care pot fi utilizate ca spații de parcare pentru tiruri în vederea defluirii traficului.
Mai mult, s-a luat decizia ca, săptămâna viitoare, managementul Portului să prezinte un calendar asumat pentru realizarea unui Studiu de Fezabilitate având ca scop dezvoltarea unei parcări de capacitate mare (de peste 800 de locuri) în exteriorul Portului. Aștept o mobilizare și o execuție cât mai rapidă pentru realizarea acestor lucrări!
Pot începe procedurile pentru semnarea ultimei secțiuni a Autostrăzii Sibiu-Pitești! CNSC a respins contestația împotriva câștigătorului desemnat inițial de CNAIR pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 (Cornetu-Tigveni) a acestei autostrăzi. Asocierea româno- italiană trebuie să finalizeze cei 37,4 km de autostradă în 57 de luni (12 luni proiectare și 45 de luni execuție).
Potrivit contractului în valoare de 5,32 miliarde de lei (fără TVA), finanțat din fonduri europene nerambursabile, pe traseul secțiunii Cornetu-Tigveni vor fi construite: 95 de poduri și pasaje, un tunel cu două galerii independente în lungime de 1.7 km/ galerie, 2 noduri rutiere (Cornetu și Văleni), un ecoduct în zona localității Călinești. Autostrada Sibiu-Piteşti va avea în total o lungime de peste 122 de km și va asigura o legătură rutieră modernă cu reţeaua europeană de autostrăzi, pe Coridorul 4 Paneuropean.”
This post was last modified on iul. 8, 2022, 7:29 PM 19:29