BCR Romania, le transmite clientilor din Romania o notificare despre care toti dintre ei ar trebui sa stie acum, iar asta pentru ca vorbeste despre o schimbare buna pentru ei. Mai exact, banca si-a actualizat recent aplicatia pentru telefoane, implementand in ea schimbari care au menirea de a imbunatati experienta de utilizare a ei.
BCR Romania spune in lista de schimbari pentru aplicatia sa de mobile banking ca a implementat in cadrul ei posibilitatea de a face o programare pentru a merge in locatiile sale. Stiti deja ca banca ofera de foarte multa vreme posibilitatea de a programa o vizita pentru a primi ajutorul de care avem nevoie fara prea mult effort.
Aceasta idee a fost implementata de catre BCR in perioada pandemiei de Coronavirus pentru a reduce aglomeratia din agentiile sale cand numarul de cazuri era ridicat. Chiar daca sistemul exista inca din 2020, iar intre timp pandemia a avut evolutii fluctuante, iata ca el nu a fost eliminat, si acum este extins inclusiv la aplicatia George.
BCR Romania: Notificarea pentru Clienti cu Modificarile Implementate Deja
BCR Romania a implementat un meniu special in cadrul aplicatiei George pentru a facilita programarea vizitei in oricare dintre locatiile sale din Romania. Pentru a urma procedura trebuie doar sa accesam acel meniu si sa urmam pasii astfel incat sa ne fie alocata o data in care vom putea merge pentru a primi ajutorul de care avem nevoie.
Acest sistem simplifica procedura de vizita intr-o agentie a bancii, iar asta si pentru ca angajatii stiu din timp cine trebuie sa vina, cand, dar si ce problema are de rezolvat. Asta ne va ajuta sa ajungem mai rapid si la persoana care ar trebui sa ne ofere ajutorul de care avem nevoie, ceea ce in final ne simplifica si noua viata.
BCR Romania spune ca respecta programarile care sunt facute de catre clientii sai, asa ca daca aveti alocata o anumita ora, ar trebui sa ajungeti in agentie la timpul potrivit. Indiferent daca problema pe care o alegeti voi in momentul programarii ca motiv pentru vizita se schimba, sau daca aveti alta suplimentara, puteti sa rezolvati orice direct in agentie.
This post was last modified on iul. 28, 2022, 12:14 PM 12:14