Daca in aceasta perioada calatoresti cu avionul, trenul, barca, sau autobuzul, atunci e bine sa stii care iti sunt drepturile, mai ales daca folosesti primul mijloc de transport si ai zborul amanat, sau anulat, Comisia Europeana avand o aplicatie speciala pentru asta.
Drepturile pasagerilor zborurilor aeriene sunt cel mai des incalcate de catre companiile aeriene, si multa lume nu stie ce trebuie sa ceara si sa primeasca de la companiile de acest gen, deci instalati-va aplicatia pentru iPhone, sau Android, ori vizitati website-ul Comisiei Europene.
“Dacă ați rămas vreodată blocat într-un aeroport european sau ați pierdut bagajele de către o companie aeriană, acum puteți utiliza această aplicație mobilă pentru a vă verifica drepturile imediat, la fața locului.
Lansată de Comisia Europeană în 2013, aplicația acoperă acum toate modurile de transport din UE – aerian, feroviar, autobuz și barca.
Drepturile pasagerilor oferă informații clare și concise despre drepturile de călătorie în Uniunea Europeană. Formatul de întrebare/răspuns vă ajută să identificați problema pe care o întâmpinați și să obțineți o explicație clară a drepturilor dumneavoastră cu privire la acea problemă și a opțiunilor disponibile.
Aplicația include funcții pentru persoanele cu deficiențe de vedere (atunci când este acceptată de dispozitiv), este disponibilă în 23 de limbi și utilizează stocarea locală pe dispozitivul dvs. pentru a evita nevoia de conectivitate de date în timpul călătoriei.”
Whether you are travelling by ✈️🚆🚢🚌, 🇪🇺 rules protect you.
Our new #PassengerRights app informs you about your rights in 23 languages and gives guidance on what to do if your rights have not been respected when travelling.
From 📲 store or here: https://t.co/tdg3pmBjiH
— European Commission 🇪🇺 (@EU_Commission) July 31, 2022