Netflix ar fi luat Doua Decizii Majore cu Abonamente Noi care vor Dezamagi Oamenii

Netflix luat Doua Decizii Majore Abonamente Noi Dezamagi Oamenii

Netflix ar fi luat o decizie extrem de serioasa care va dezamagi milioane, peste milioane, de oameni din intreaga lume, iar asta pentru ca va lansa noi abonamente care vin cu vesti extrem de proaste, daca informatiile descoperite in codul sursa al aplicatiei pentru iOS si Android se vor dovedi a fi adevarate, in final.

Netflix a confirmat de ceva vreme faptul ca vrea sa lanseze pentru oamenii din toata lumea noi abonamente care vor permite vizualizarea filmelor si serialelor din platforma la preturi mai mici, dar cu reclame incluse printre scenele productiilor, iar asta aduce si o schimbare pe care unii s-ar putea sa o vada ca proasta, desi ea e normala.

Netflix ar urma sa restrictioneze posibilitatea de a descarca filme si seriale pentru abonatii care au abonamente in cadrul carora sunt afisate reclame in timpul vizionarii, si asta e ceva destul de normal, avand in vedere modul in care redarea acestui tip de continut este gandita in mod normal de catre platformele de streaming.

Netflix alatura aceasta decizie celei de acum cateva luni, ea fiind anuntata chiar de catre CEO-ul companiei, Ted Sarandos, el afirmand ca in cadrul abonamentelor care afiseaza reclame nu ar urma sa fie inclus acelasi continut care este disponibil pentru abonamentele mai scumpe, ceva ce ar marca o schimbare istorica pentru platforma.

Netflix ar dezamagi toti oamenii care n-au inca abonamente pentru platforma de streaming video la cerere daca aceste decizii ar ramane in vigoare cand noul/noile abonament/e va/vor fi lansat/e, dar e normal sa existe niste limite pentru a forta oamenii sa activeze abonamentele mai scumpe, pe de o parte, iar pe de alta limitarile tehnologice le impun.

Netflix inca nu a dezvaluit cand anume le va oferi oamenilor posibilitatea de a plati mai putin pentru abonamentele platformei de streaming, dar e de asteptat ca acest lucru sa se intample in cursul urmatoarelor luni de zile, si cat de mare va fi, sau nu, impactul lor este ceva ce vom vedea in fluctuatiile numarului de abonati noi, sau de dezabonari.