Posta Romana pregateste introducerea codurilor postale personale pentru Romania, iar mai jos ofera si o explicatie pentru schimbarile pe care vrea sa le faca in legatura cu acest sistem, spunand ca el este similar cu un cod de client pe care o companie il aloca unui clienti pentru serviciile sale.
Noile coduri postale personale au fost anuntate de catre Posta Romana inca de acum cateva saptamani, iar proiectul in sine este in pregatire pentru implementare, deci ramane de vazut cat va dura pana cand va fi implementat de catre compania romaneasca.
Poșta Română și companiile furnizoare de utilități. Ce ar putea avea în comun?
Un cod de client, cod poștal personal, în cazul Poștei Române!
Da. Codul poștal personal, pe care vrem să îl introducem în perioada următoare, ca parte a procesului de digitalizare, este similar codului de client practicat de companiile furnizoare de utilitați, de exemplu.
Acordarea codului poștal personal va fi un act de alegere benevolă, prin intermediul aplicațiilor tehnologice mobile și IT, ca o alternativă la sistemul clasic de poștă – timbru pe hârtie, plic, coduri poştale geografice- , care va fi prestat în continuare pentru cetățenii care vor alege această variantă.
Nu ne schimbăm! Ne dezvoltăm, doar, și în mediul digital.
Vom reveni cu noi informații despre proiectele noastre de digitalizare și modernizare.