Raiffeisen Bank ii anunta oficial pe clientii din toata Romania in legatura cu o decizie importanta pe care a luat-o, si care se va aplica peste doar cateva ore, iar asta deoarece asa cum v-am spus si acum cateva zile, banca va derula o serie de lucrari de mentenanta in cursul acestei seri.
Raiffeisen Bank explica mai jos care va fi impactul acestor lucrari de mentenanta pe care le va derula, o varietate de servicii pe care le ofera urmand a fi indisponibile in cursul urmatoarelor ore, asa cum s-a intamplat si in situatiile anterioare in care banca a decis sa faca lucrari de mentenanta.
In cursul celor 4 ore in care Raiffeisen va derula lucrarile de mentenanta, vorbim despre o indisponibilitate totala a serviciilor de mai jos, deci nu despre functionare cu intermitente, asa ca daca aveti vreo problema de rezolvat, sau o tranzactie de facut, ar fi bine sa faceti acest lucru acum.
Raiffeisen spune ca inclusiv werbsite-ul sau va fi indisponibil timp de o ora in cursul celor 4 in care se vor efectua lucrarile de mentenanta, asa ca e bine sa va informati din timp in legatura cu tot ceea ce se va putea face, sau nu, in perioada in care serviciile bancii nu vor mai putea fi accesate de catre noi.
Dragi clienți, În noaptea de duminică, 18 septembrie 2022, în intervalul 00:00-04:00, vom derula o acțiune de mentenanță. Vor fi indisponibile următoarele servicii:
- aplicațiile de internet si mobile banking: Raiffeisen Online, Smart Mobile dedicate clienților persoane fizice;
- aplicația Raiffeisen SmartToken;
- noul Raiffeisen Online IMM, Smart Business, Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice;
- aplicatia Smart Market;
- website-ul Bancii www.raiffeisen.ro va fi indisponibil aproximativ 60 min în intervalul menționat și se va afișa pagina de mentenanță, iar anumite functionalități nu vor fi disponibile pe tot intervalul menționat.
Veți avea posibilitatea în acest interval să autorizați plățile online efectuate cu cardul doar prin parola statică și codul OTP primit prin SMS.
Cardurile de debit și credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp, cu exceptia a 15 minute în intervalul mentionat cand nu vor putea fi efectuate tranzacții online și la comercianți (POS) cu cardul de debit.
Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii in website. Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate). Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!
This post was last modified on sept. 17, 2022, 5:43 PM 17:43