Enel, companie care furnizeaza electricitate si gaze naturale pentru milioane de romani, a publicat un nou anunt extrem de important despre care trebuie sa stie toti clientii din intreaga tara, iar asta pentru ca vorbim despre o detaliere a tuturor metodelor de contact care sunt disponibile chiar acum.
Enel explica mai jos cele 6 metode de contact pe care ni le pune la dispozitie pentru a afla orice fel de informatii importante cu privire la serviciile pe care le ofera, ori daca avem nevoie sa rezolvam vreo problema, ori sa facem o reclamatie pentru o neregula care a fost sesizata de catre noi la un moment dat.
Conform informatiilor de la Enel Romania, putem contacta compania fie sunand, fie folosind un Asistent Virtual din pagina sa de contact, fie trimitand email-uri la adresele dedicate, sau chiar folosind un chat care exista in pagina de contact, insa in functie de metoda aleasa, exista si o perioada de asteptare pentru raspuns.
Enel Romania incaerca sa le ofere clientilor metode simple prin care sa poata intra rapid in contact cu compania, insa desigur ca solutiile cele mai rapide pot fi obtinute, ca de obicei, sunand la companie, sau mergand intr-una dintre sucursalele din toata tara in care putem discuta cu unul dintre angajatii companiei.
La Enel, suntem aproape de tine cu informațiile de care ai nevoie. Contactează-ne, de oriunde te-ai afla, folosind: aplicația MyEnel; Asistentul Virtual din pagina de contact de pe website; formularul de contact din aceeași pagină de contact; mesageria privată a acestei pagini.
Info Enel, la numărul 021.9977, de luni până vineri, între 08:00 și 20:00 și sâmbătă, de la 08:00 la 13:00; e-mailul, pe contactee.ro@enel.com (dacă ești client Enel Energie) sau la contacteem.ro@enel.com (dacă ești client Enel Energie Muntenia). Îți reamintim că, la Enel, ai la dispoziție și o pagină cu informații utile, pe care o poți folosi cu încredere.