E.ON, una dintre marile companii care furnizeaza pentru milioane de romani servicii de energie electrica si mesagerie, transmite o avertizare pentru milioane de romani din intreaga tara in legatura cu mesajele false care sunt trimise in numele sau prin SMS, sau retele de mesagerie in Romania.
E.ON prezinta mai jos un mesaj de acest gen care a ajuns deja la unii clienti, el spunandu-le oamenilor ca pentru a beneficia de noua plafonare oferita de Guvernul Romaniei trebuie sa mearga intr-un magazin al companiei pentru a completa o cerere prealabila in acest sens acum.
Desigur ca totul este o minciuna, iar E.ON Romania explica mai jos cum se face plafonarea pentru energie electrica si gaze naturale in Romania, iar nimic nu are legatura cu ceea ce scrie in mesajele false primite de oameni, iar asta pentru ca totul se realizeaza in mod automat pentru clienti.
E.ON Romania explica deasemenea faptul ca pe website-ul sau exista informatii clare cu privire la modul in care se aplica plafonarea preturilor, incepand cu data de 1 septembrie 2022, nu 1 octombrie, asa cum scrie in mesaje, si daca avem nevoie de date suplimentare, ele exista pe website-ul companiei.
Atenție! Zilele acestea, clienții noștri din Onești și împrejurimi au primit prin Whatsapp/SMS mesaje similare cu cel de jos. Trebuie să știți că acestea NU sunt expediate de noi.
Dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații. În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind Plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe website.
Ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin. Când aveți nevoie să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita folosind serviciul E.ON eBooking pe website. sau la telefon 0265 208 466.