Netflix se pregateste sa puna in aplicare la nivel global o decizie extrem de importanta care va avea si un impact major asupra platformei de streaming video la cerere, iar asta pentru ca vorbim despre deja binecunoscutele abonamente cu reclame, care ar trebui sa fie mai ieftine decat cele obisnuite.
Netflix a pierdut aproape 1.2 milioane de abonati in primele doua trimestre fiscale ale anului 2022, iar asta partial din cauza continutului, partial din cauza preturilor abonamentelor, si partial din cauza concurentei pe care diversele platforme de streaming video la cerere o fac in momentul de fata in toata lumea.
Pentru ca vrea sa revina pe crestere in ceea ce priveste numarul de abonati, cei de la Netflix se pregatesc sa lanseze la nivel global abonamentele cu reclame pentru a convinge mai multi oameni sa ramana in platforma, dar sa si atraga noi abonati de la concurenta, eventual sa mai si indulceasca putin o alta schimbare.
Stiti deja ca Netflix se pregateste sa interzica partajarea parolelor intre conturi pentru mai multi oameni, ceva care desigur ca nu e tocmai pe placul companiei care pierde bani din aceasta cauza, insa fara abonamente cu reclame care sa ii atraga pe cei care nu platesc, exista riscul ca si cei care platesc sa plece.
Netflix pregateste unele dintre cele mai complexe schimbari pentru platforma, din punct de vedere al abonamentelor, din ultimii ani, si vom avea parte de multe noutati, unele care ne-ar putea convinge chiar sa renuntam la abonamentele normale pentru cele cu reclame, care vor fi mai ieftine, in final.