CEC Bank, una dintre cele mai mari banci din Romania, le transmite clientilor din intreaga tara un anunt urgent care ar trebui sa ajunga imediat in atentia tuturor, iar asta pentru ca le spune faptul ca in momentul de fata serviciu de Mobile Banking este indisponibil pentru utilizare, dar ca situatia e temporare.
CEC Bank a emis acest anunt urgent acum cateva zeci de minute, iar problema inca nu a fost rezolvata, astfel ca nu stie nimein cat ar putea dura pana in momentul in care lucrurile ar putea reveni la normal, deci trebuie sa avem mai multa rabdare pentru a putea folosi in continuare totul.
Conform bancii, CEC ne permite sa utilizam serviciul sau de mobile banking direct din aplicatia pentru iPhone si Android, deci indiferent pe care o aveti instalata in telefoanele voastre, e bine sa stiti ca nu va veti putea folosi de functiile care sunt disponibile, si va trebui sa utilizati platforma de internet banking.
CEC explica pe website-ul sau ca restul serviciilor sale sunt functionale in momentul de fata, inclusiv cand vine vorba despre ATM-uri, sau platile cu cardul la comercianti, deci in mod teoretic ar trebui sa vorbim despre un impact minim pentru utilizarea serviciilor pe care le ofera banca in momentul de fata pentru noi toti.
Serviciul Mobile Banking este indisponibil temporar. Lucrăm la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru disconfort. Operațiunile cu cardurile și la ghișeu nu sunt afectate.
This post was last modified on oct. 14, 2022, 4:46 PM 16:46