Netflix a facut un anunt oficial privind o hotarare extrem de importanta care a surprins foarte multi abonati din intreaga lume, iar asta deoarece compania din spatele platformei de streaming video la cerere a hotarat sa faca un magazin fizic pentru serialele populare. Mai exact, cei de la Netflix au hotarat sa faca in Los Angeles un magazin fizic in care fanii a trei seriale foarte importante vor avea ocazia de a cumpara produse tematice, dar si de a vedea obiecte folosite la filmari.
Netflix a decis sa creeze magazinul din Los Angeles cu tematica inspirata din serialele Stranger Things, Bridgerton si Squid Game, trei dintre cele mai populare seriale pe care platforma de streaming video la cerere le-a lansat pana acum. In cadrul acestui magazin vor fi costume folosite la cele trei seriale, foarte multe produse tematice, dar si celebra papusa din Squid Game, plus alte obiecte folosite la filmarile care au avut loc.
Netflix Anunta OFICIAL o Decizie cu care a Surprins Milioane de Abonati
Netflix a gandit magazinul pe sectiuni in care fanii celor trei seriale pot intra in atmosfera povestilor care au le-au facut atat de populare, astfel ca vizitatorii isi vor putea face poze cu unele dintre obiectele pe care le vad in cadrul serialelor. Ideea celor de la Netflix de a crea o experienta imersiva prin acest magazin special din Los Angeles este una foarte interesanta, dar va fi una limitata in timp, pana la inceputul lunii ianuarie a anului 2023.
Netflix nu e la prima experienta de acest gen, iar asta pentru ca a mai organizat in trecut alte experiente pentru abonatii din intreaga lume, in ideea de a aduce in lumea reala ceea ce ei vad in seriale, iar succesul lor a dus la decizia de a face acest magazin. Pana acum multi fani ai celor de la Netflix au ajuns in magazin si s-au bucurat de experientele de care au avut parte, asa ca va fi interesant de vazut daca va mai exista vreun altul in viitor.
“După succesul incredibil și entuziasmul fanilor noștri pentru experiențele noastre captivante de pe tot globul, acesta a fost cel mai organic următorul pas pentru a ne continua creșterea și a aduce împreună cele mai iubite emisiuni Netflix într-un mod complet nou. Sărbătorirea fanilor noștri și să le oferim oportunitatea de a se pune în lumea poveștilor pe care le iubesc este în centrul a ceea ce facem și suntem încântați să aducem această experiență la viață la The Grove.”
Netflix face multe experimente in aceasta perioada pentru a-I fideliza pe abonatii pe care-I are, dar si pentru a atrage abonati noi, asa ca nu e exclus sa vedem puse in aplicare si alte idei interesante in viitor, tot in baza titlurilor populare existente.