WhatsApp, platforma de mesagerie cu cel mai mare numar de utilizatori activi zilnic in momentul de fata, va trece prin noi schimbari anuntate in mod oficial de catre compania Facebook, aceasta dorind sa le ofere utilizatorilor mai multe servicii importante de care sa se poata bucura de acum incolo.
WhatsApp spune ca va incerca cu o mult mai mare atentie sa puna accent pe mesageria platita ca o alta oportunitate prin care sa genereze venituri de pe urma platformei de mesagerie, iar asta pentru ca vrea sa incheie parteneriate cu alte mari companii americane pentru a le permite sa o foloseasca.
Conform celor de la WhatsApp Messenger, parteneriate cu companii precum Salesforce vor permite utilizarea platformei de mesagerie pentru trimiterea de mesaje si raspunsuri la intrebarile clientilor, sau a face vanzari direct din conversatiile avute, ceva ce este in planurile Facebook, Meta, de ceva vreme.
WhatsApp Messenger genereaza deja multi bani annual pentru Facebook in baza utilizarii de catre companii a platformei pentru a interactiona cu oricare dintre clienti, sau a vinde produse, dar si mai multa diversitate este pregatita pentru viitor de catre compania Facebook, Meta, pentru generarea de venituri.
Mesageria plătită este o altă oportunitate pe care începem să o folosim și continuă să crească rapid, dar de la o bază mai mică. Punem bazele acum pentru a extinde acest lucru cu parteneriate cheie precum Salesforce, care permite tuturor companiilor de pe platforma lor să folosească WhatsApp ca principal serviciu de mesagerie pentru a răspunde la întrebările clienților, a trimite actualizări și a vinde direct prin chat.
De asemenea, am lansat JioMart pe WhatsApp în India și este prima noastră experiență de cumpărături end-to-end care arată potențialul comerțului bazat pe chat prin mesagerie.