E.ON, furnizorul de servicii de gaze naturale si electricitate cu un numar mare de clienti in Romania, ii informeaza in mod oficial pe toti romanii din intreaga tara in legatura cu ceea ce ar trebui sa stie cand vine vorba despre vizualizarea informatiilor cu privire la contractul pentru furnizarea de servicii.
E.ON explica mai jos cum putem afla foarte rapid informatiile corecte in legatura cu al nostru contract in baza caruia ne sunt furnizate informatiile importante cu privire la energia electrica si gazele naturale, el fiind esential pentru a sti si cat anume trebuie sa platim pentru ceea ce vom consuma.
Dupa cum puteti vedea si mai jos, cei de la E.ON Romania le spun oamenilor ca pentru a vedea informatii cu privire la contractul nostru, trebuie sa avem un cont in cadrul platformei online a companiei romanesti, insa desigur ca ar trebui sa il primiti inclusiv daca mergeti intr-un punct de prezenta.
E.ON Romania explica situatia in care clientii din Romania nu au inca o oferta din piata concurentiala/libera, si ce trebuie sa faca pentru a primi una, si a avea serviciile furnizate in baza acesteia, asa ca e bine sa fiti foarte atenti la toate informatiile care sunt disponibile in cadrul website-ului companiei.
Pentru a vizualiza datele contractului tău: intră în contul de client E.ON Myline, secțiunea „Contractele mele”. Vezi detalii despre contractul tău precum: număr, status și termen valabilitate, tipul produsului achiziționat și componentele de preț. dacă ai încheiat cu noi și un contract de achiziție centrală termică, aer condiționat etc. găsești toate detalii acestora în același loc.
Dacă pe factura ta de electricitate apare “Electricitate Serviciu Universal (SU)”, iar pe cea de gaze naturale ai produsul E.ON Standard Gas, înseamnă că nu ai optat încă pentru un produs de energie din piața concurențială/liberă. Vezi aici ofertele noastre și cum poți schimba contractul de furnizare.
This post was last modified on oct. 31, 2022, 4:41 PM 16:41