Enel Romania, una dintre companiile cele mai mari care furnizeaza energie electrica zi gaze naturale, ii atentioneaza in mod oficial pe clientii din toata tara in legatura cu una dintre cele mai serioase probleme care le poate pune in pericol datele personale, sau chiar banii, in momentul de fata, fraudele online.
Enel Romania vorbeste mai jos despre faptul ca angajatii si/sau partenerii sai nu incaseaza bani pentru facturile care au fost emise de catre companie, ceva perfect normal, dar ceva de care profita unele persoane de rea credinta care incearca sa ii pacaleasca pe romani, si sa le dea de inteles ca ar putea sa faca acest lucru.
Puteti vedea mai jos in informarea celor de la Enel ca trebuie sa fim extrem de vigilenti in aceste situatii, si sa nu dam bani oricaror persoane necunoscute, iar asta pentru ca exista riscul ca acei bani sa ajunga in mainile unor persoane de rea credita, iar ei sa nu mai poata fi recuperati chiar daca apelam la ajutorul politiei, de exemplu.
Enel ne spune mai jos si ce putem face in situatia in care am devenit victima vreunor persoane de rea credinta, iar asta pentru ca pot exista destule situatii in care s-ar putea intampla acest lucru, deci vigilenta este extrem de importanta, in final, pentru ca banii nostri sa fie in siguranta, indiferent cine ne contacteaza.
Plata facturilor emise de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia se poate face prin mai multe modalități, inclusiv prin Internet/mobile banking, prin aplicația MyEnel, cât și la kiosk-urile Enel și la partenerii bancari și comerciali. Toate modalitățile de plată sunt disponibile aici. Angajații şi/sau partenerii Enel Energie și Enel Energie Muntenia nu solicită plăți în numerar și nu încasează niciun fel de sume în numerar de la clienți cu privire la facturile emise de către societate.
In cazul în care aveți suspiciuni de fraudă, vă rugăm să ne contactați la telefon 021 9977 (tarif normal) prin e-mail la adresele contacteem.ro@enel.com sau contactee.ro@enel.com sau în scris la adresa poștală Bd. Mircea Voda, Nr. 30, Et. 6, Camera 6.8, Sector 3, București, în atenția Departamentului de Relații cu Clienții.