E.ON: IMPORTANTA Informare privind Facturile Clientilor din Toata Romania

E.ON IMPORTANTA informare Facturile Clientilor Toata Romania

E.ON, una dintre companiile din Romania care are milioane de clienti care beneficiaza de servicii de energie electrica si gaze naturale, ii informeaza pe clientii din toata tara in legatura cu modul in care pot contesta facturile pe care le primesc pentru energia care le-a fost furnizata in ultimele luni de zile.

E.ON explica mai jos ce pasi trebuie sa urmam pentru a contesta o factura care ne-a fost emisa de catre companie in baza serviciilor de care beneficiem, iar procesul in sine nu este unul complicat, mai ales ca exista mai multe metode prin care putem face acest lucru la nevoie, ceea ce e bine pentru noi.

Conform celor de la E.ON Romania, avem la dispozitie atat website-ul, cat si serviciul de relatii cu clientii pentru cererea de contestare a unei facturi emise pentru noi, 4 optiuni diferite fiind in total oferite pentru oricine are nevoie sa conteste o factura care i-a fost emisa, daca nu e multumita de ea.

E.ON Romania afirma ca dupa ce a fost contestata o factura de catre un client, in 5 zile lucratoare va fi oferit si un raspuns oficial din partea companiei, astfel ca vom avea putin de asteptat pana cand va veni un raspuns, dar partea buna este ca nu este vorba despre o perioada chiar atat de lunga de timp.

În cazul în care ai nelămuriri sau întrebări privind factura de consum, poți să ne comunici acest lucru în termen de 30 zile de la primirea facturii prin: accesarea serviciului „Suport clienți – Despre factura E.ON”, selectarea motivului potrivit și completarea formularului apelarea Call Center E.ON la telefon 0265 200 366 sau 0265 200 900, de luni până vineri între orele 8-20 (tarif normal, din orice rețea de telefonie) accesarea E.ON Chat.

Vizitarea celui mai apropiat magazin E.ON. Apoi, noi vom analiza solicitarea ta și îți vom răspunde în maximum 5 zile lucrătoare de la primirea contestației facturii de electricitate și în maximum 15 zile calendaristice de la primirea contestației facturii de gaze naturale.