E.ON, companie care furnizeaza energie electrica si gaze naturale pentru milioane de romani, a emis o informare importanta pe care nu ar trebui sa o ignore foarte multi dintre clientii care beneficiaza de servicii in momentul de fata, iar asta pentru ca totul vine sa-I ajute sa inteleaga mai bine ce se intampla.
E.ON vorbeste mai jos despre factura de regularizare pe care o primesc toti clientii din Romania, si explica mai jos de ce anume este ea emisa pentru noi, iar asta deoarece e bine sa fim informati in legatura cu ceea ce avem de platit catre companie, dar si de ce trebuie sa fim atenti la facturile de acest gen care ne sunt trimise.
Conform celor de la E.ON Romania, factura de regularizare a consumului se emite dupa citirea indexului de pe control de catre operatorul de distributie, iar conform legislatiei din Romania, aceste citiri trebuie sa fie facute o data la 3 luni de zile, iar apoi dupa o anumita perioada de timp se emite si factura.
E.ON Romania spune ca aceste facturi de regularizare sunt emise pentru noi chiar daca transmitem in mod regulat indexul autocitit, insa in mod normal nu ar trebui sa existe diferente de plata intre ceea ce am platit deja in baza indexului transmis, si ceea ce ne transmite operatorul ca regularizare.
Factura de regularizare, cunoscută și ca factură de citire, se emite după citirea indexului de pe contor de către Operatorul de Distribuție din zona locului de consum. Prin lege, acesta este obligat să facă citirea la fiecare 3 luni, iar noi, furnizorul tău, să o facturăm.
Așadar, chiar dacă transmiți autocitirea, noi suntem obligați să emitem facturi de regularizare, pentru un mai bun control al consumului facturat. Întregul proces se regăsește în mod transparent în factura ta.