Engie are o informare foarte importanta pentru clientii romani din toata tara care ii folosesc serviciile, compania livrand gaze naturale si energie electrica pentru milioane de persoane, iar acum vorbim despre informatii care au legatura cu facturile pe care le primsc in fiecare lua cei care-i folosesc serviciile.
Engie vorbeste mai jos despre ceea ce trebuie sa facem in momentul in care nu primim o factura care ne-a fost trimisa in format fizic de catre compania din Romania, iar asta pentru ca daca nu primiti factura in format electronic, nu este exclus ca uneori sa apara accidente, iar factura sa nu va fie livrata de catre Posta Romana, sau compania de curierat.
Mai jos aveti metodele prin care puteti cere de la Engie Romania factura pe care trebuie sa o platiti, si care v-a fost emisa deja, astfel ca nu trebuie sa va complicati prea mult, multiple modalitati de a cere factura fiind disponibile pentru noi, ceea ce e perfect normal, in conditiile in care vrem sa fim siguri ca nu avem intrerupta furnizarea curentului electric.
Engie Romania ne recomanda fara discutie sa activam primirea facturii in format electronic, iar asta pentru ca ea va ajunge intotdeauna la noi, si o putem plati online, iar in aceasta perioada deruleaza inclusiv o promotie speciala pentru cei care aleg sa-si primeasca facturile in acest mod in Romania.
Facturile în format fizic sunt transmise prin intermediul unui partener de curierat, motiv pentru care uneori lucrurile s-ar putea să nu meargă chiar cum ne dorim. Pentru a obține o copie a facturii poți accesa contul online sau prin aplicația mobilă.
Aici vei găsi istoricul facturilor pentru ultimele 36 de luni și copii ale facturilor emise în ultimele 12 luni. În plus, poți obține o copie a facturii și prin oricare dintre următoarele modalități:formularul de contact online, numărul de Call Center 021.9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:30-19:00,
centrele de relații clienți ENGIE.
This post was last modified on dec. 4, 2022, 3:13 PM 15:13