Hidroelectrica, una dintre companiile catre care Romanii se indreapta tot mai mult pentru servicii de furnizare a energiei electrice, a publicat o informare foarte importanta care ii vizeaza pe toti clientii sai din Romania, si este una pe care nimeni nu ar trebui sa o treaca in vreun fel cu vederea in momentul de fata.
Hidroelectrica le spune clientilor ca in momentul in care exista probleme cu alimentarea energieiei electrice pentru punctul lor de consum, ei ar trebui sa se adreseze operatorului de distributie care le livreaza energia electrica in locatie, si nu la producator, pentru ca problema poate fi rezolvata doar de catre operatorul care face transportul.
Mai jos aveti informarea pe care Hidroelectrica a transmis-o in mod oficial pentru clientii din toata Romania, iar ea ar trebui sa va fie de mare folos in a va da seama in ce masura ar fi bine, sau nu, sa incercati sa cereti de la operatorul de distributie mai multe informatii vis-a-vis de ceea ce se intampla in locatia voastra de consum.
Hidroelectrica are cele mai mici preturi de baza de pe piata cand vine vorba despre furnizarea energiei electrice, desigur nu mai mici decat cele plafonate, in anumite cazuri, dar cand plafonarea se va ridica, preturile ar trebui sa ramana la fel de mici, de chiar cateva ori mai mici decat in cazul companiilor concurente.
Stimați clienți, Operațiunile tehnice pentru alimentarea cu energie electrică a unui loc de consum, continuitatea și calitatea în alimentarea cu energie electrică sunt atributul Operatorului de Distribuție. În cazul întreruperilor accidentale, pentru operativitate, vă rugăm să vă adresați Operatorului de Distribuție din zona dumneavoastră, conform tabelului anexat.
Vă sprijinim cu orice demers este necesar, în calitate de furnizor de energie electrică. Informațiile legate de întreruperile programate le puteți găsi de asemenea pe site-ul Operatorului de Distribuție.