Engie, companie cu un numar mare de clienti care beneficiaza de servicii de electricitate si gaze naturale in Romania, are o informare oficiala pentru clientii din toata tara, iar ea le aduce in atentie acestora ceea ce se intampla atunci cand este trimisa o solicitare de orice fel catre companie de catre oricare dintre clienti.
Engie explica mai jos foarte clar ce se intampla in momentul in care transmitem o solicitare cu oprice fel de problema pe care am avea-o, aceasta fiind rezolvata de catre companie in termenele pe care le aveti mai jos, iar desigur ca ele nu sunt chiar atat de scurte precum si-ar dori foarte multa lume.
Cei de la Engie Romania incearca sa ii ajute pe romani cat de rapid pot, insa desigur ca nu se intampla tot timpul acest lucru chiar atat de usor precum si-ar dori foarte multa lume, dar chiar si asa, ar trebui sa primim raspunsuri pentru orice fel de cereri pe care le-am putea avea la compania din Romania.
Engie Romania primeste, cel mai probabil, destul de multe solicitari de la clientii din Romania, astfel ca daca aveti vreo problema de rezolvat, e bine sa va asteptati ca termenele de mai jos sa nu fie respectate cu chiar atat de multa strictete, deci fiti pregatiti si pentru termene mai lungi decat cele de mai jos.
Termenul de răspuns poate fi influențat de mai mulți factori printre care complexitatea solicitării sau implicarea unor altor părți precum distribuitori, furnizori, prestatori de servicii etc. în rezolvarea solicitării. Cu toate acestea, există un termen maxim pentru primirea unui răspuns, conform standardului de performanță pentru furnizarea energiei, precum: Solicitări oferte: 5 zile lucrătoare pentru solicitările de ofertă gaze naturale și 15 zile lucrătoare pentru solicitările de ofertă energie electrică.
Solicitări contracte: 5 zile lucrătoare de la comunicarea tuturor informațiilor și documentelor necesare. Solicitări facturi: 5 zile lucrătoare pentru cazurile în care nu este necesar suport din partea distribuitorului. Solicitări plăți: 20 de zile lucrătoare. Solicitări servicii tehnice: 20 de zile lucrătoare pentru solicitări referitoare la oferte, contracte, prestarea serviciilor, informații generale sau facturarea serviciilor tehnice.
This post was last modified on dec. 16, 2022, 12:09 PM 12:09