X

Raiffeisen Bank: Notificare de ULTIM MOMENT care Vizeaza Toti Clientii Romani

Raiffeisen Bank a emis un mesaj foarte important de ultim moment pe care-l aduce in atentia tuturor clientilor din Romania in momentul de fata, iar asta pentru ca vorbeste despre una dintre problemele pe care banca le-a avut in cursul zilei de ieri cu procesarea anumitor tranzactii realizate de catre clienti.

Raiffeisen Bank vorbeste mai jos despre ceea ce s-a intamplat ieri din cauza unor probleme legate de conectivitatea la sistemul SWIFT, ceea ce a dus la imposibilitatea realizarii anumitor tranzactii, insa banca spune ca lucrurile au fost rezolvate, iar majoritatea tranzactiilor au fost deja procesate pentru clienti.

Conform celor de la Raiffeisen, ceea ce a mai ramas din tranzactiile neprocesate, se va procesa astazi, iar tot ceea ce va fi initiat de astazi in materie de tranzactii, va fi procesat normal de catre banca, astfel ca lucrurile ar trebui sa functioneze normal in momentul de fata, si clientii pot face tranzactii fara probleme.

Raiffeisen nu are in mod obisnuit probleme de acest gen, insa atunci cand ele se intampla, iata ca apar si rezolvari rapide pentru problemele care sunt raportate de clienti, si confirmate de catre banca, asa ca nu putem decat sa speram ca situatia nu se va schimba pana la finalul anului acesta.

În legatură cu problema conectivității SWIFT, vă informăm că problemele au fost rezolvate încă de azi noapte și că totul funcționează normal. Majoritatea tranzacțiilor de ieri, 15 decembrie 2022, au fost procesate. Vă asiguram ca mica parte a tranzacțiilor de ieri încă neprocesate, vor fi finalizate cu prioritate astăzi.

Aceasta înseamnă că toate ordinele de plată/mesajele Swift generate și de activitățile cu valori mobiliare, FX, derivate și piețe monetare începând de astăzi, 16 decembrie 2022, vor fi procesate ca de obicei de Raiffeisen Bank. Ne cerem scuze tuturor clienților noștri afectați.

This post was last modified on dec. 16, 2022, 5:09 PM 17:09

Disqus Comments Loading...