Raiffeisen Bank inca are un numar mare de clienti in Romania, in ciuda tuturor controverselor legate de votul Austriei vizand intrarea Romaniei in Schengen, iar pentru toti dintre ei vine o atentionare extrem de importanta, si asta pentru ca o noua campanie de fraude online este in plina desfasurare in tara noastra.
Raiffeisen Bank are clientii vizati de noi email-uri de tip phishing prin care se incearca furtul datelor oamenilor, in special cele bancare prin care se pot accesa conturile acestora, si se pot fura banii pe care-i au, deci trebuie sa fiti extrem de vigilenti in momentul de fata pentru a nu risca sa aveti datele furate de catre hackeri.
Raiffeisen Bank si-a avertizat clientii in repetate randuri sa nu dea curs solicitarilor precum cele din email-ul de mai jos, mai ales ca ele ne “avertizeaza” cu privire la faptul ca ne-a fost blocat Smart Token-ul, desi realitatea este una complet diferita, iar acest lucru nu s-a intamplat, dar ni se recomanda sa accesam un website pentru a-l debloca.
Raiffeisen Bank spune ca banca nu trimite in mod normal email-uri de acest gen clientilor cand se intampla lucruri de genul acesta, astfel ca nu trebuie sa va speriati, ci sa telefonati banca pentru a afla daca SmartToken-ul vostru a fost, sau nu blocat, si sa nu accesati website-uri necunoscute in care sa va lasati datele.