X

ATENTIONAREA pentru Clientii Raiffeisen Bank din Toata Romania Astazi

Raiffeisen Bank inca are un numar mare de clienti in Romania, in ciuda tuturor controverselor legate de votul Austriei vizand intrarea Romaniei in Schengen, iar pentru toti dintre ei vine o atentionare extrem de importanta, si asta pentru ca o noua campanie de fraude online este in plina desfasurare in tara noastra.

Raiffeisen Bank are clientii vizati de noi email-uri de tip phishing prin care se incearca furtul datelor oamenilor, in special cele bancare prin care se pot accesa conturile acestora, si se pot fura banii pe care-i au, deci trebuie sa fiti extrem de vigilenti in momentul de fata pentru a nu risca sa aveti datele furate de catre hackeri.

Raiffeisen Bank si-a avertizat clientii in repetate randuri sa nu dea curs solicitarilor precum cele din email-ul de mai jos, mai ales ca ele ne “avertizeaza” cu privire la faptul ca ne-a fost blocat Smart Token-ul, desi realitatea este una complet diferita, iar acest lucru nu s-a intamplat, dar ni se recomanda sa accesam un website pentru a-l debloca.

Raiffeisen Bank spune ca banca nu trimite in mod normal email-uri de acest gen clientilor cand se intampla lucruri de genul acesta, astfel ca nu trebuie sa va speriati, ci sa telefonati banca pentru a afla daca SmartToken-ul vostru a fost, sau nu blocat, si sa nu accesati website-uri necunoscute in care sa va lasati datele.

This post was last modified on dec. 19, 2022, 10:37 AM 10:37

Disqus Comments Loading...