Kaufland ii informeaza pe toti clientii din Romania in legtura cu decizia majora pe care a luat-o cu privire la produsele care pot fi cumparate din oricare dintre magazinele sale din Romania, iar asta doearece in cazul anumitor categorii, primim 15% din banii cheltuiti inapoi sub forma de voucher.
Kaufland explica mai jos mecanismul acestei promotii, astfel ca pentru unele dintre produsele pe care le achizitionam vom primi 15% din valoarea cumparaturilor inapoi pe Kaufland Card, iar acei bani vor putea fi folositi pentru alte cumparaturi in viitor din cadrul magazinelor din toata tara.
Cei de la Kaufland Romania stiu foarte bine cat de multi romani sunt dornici sa profite de campanii de acest gen, insa nu trebuie sa uitati faptul ca fara un Kaufland Card nu veti putea primi pe card banii pe care lantul de hypermarket-uri ni-I ofera, asa ca trebuie sa aveti grija si sa profitati de tot.
Kaufland Romania desfasoara aceasta campanie pentru o perioada limitata de timp in Romania in aceasta perioada, si e bine sa nu ratati oferta inainte ca aceasta sa dispara in totalitate, fiind sanse mari ca acest lucru sa se intample in perioada urmatoare in Romania, mai multe detalii despre ea fiind pe website-ul companiei.
Bucuria sărbătorilor nu trebuie să fie umbrită de incertitudinea economică din luna ianuarie, iar Kaufland sprijină pe toți cei care îl aleg drept partener de-a lungul timpului, venind cu soluții reale pentru viața de zi cu zi. Alături de Atât de ieftin este coșul tău de Crăciun, Eticheta Galbenă de sărbători, campania 15% se întorc la tine în luna ianuarie este promisiunea Kaufland pentru calitate la un preț avantajos.
Începând cu 23 noiembrie, 15% din valoarea cumpărăturilor tale din diferite categorii de produse selectate săptămânal, se întorc la tine în luna ianuarie, sub formă de voucher Kaufland Card. Tot ce trebuie să faci este să cumperi în fiecare săptămână de campanie din categoriile selectate, să scanezi Kaufland Card, fie el fizic sau digital, iar în luna ianuarie, te bucuri de 15% din valoare produselor achiziționate, participante la campanie, până la sfârșitul lunii ianuarie.