E.ON, furnizor de servicii de gaze naturale si energie electrica pentru foarte multi romani din intreaga tara, a publicat o instiintare de ultima ora cu privire la masurile foarte importante despre care trebuie sa stie clientii din toata Romania in momentul de fata din cauza noii legi care a fost promulgata de catre presedintele Klaus Iohannis.
E.ON vorbeste mai jos despre ceea ce se intampla cu facturile de consum care sunt emise pentru clientii din Romania dupa promulgarea acestei legi, compania afirmand ca desi in mod teoretic factura nu ar trebui sa se schimbe, nu este exclus ca in tabelul “Produse si Servicii” din cadrul sau sa apara informatii noi.
Conform celor de la E.ON Romania, nu este exclus ca in acea sectiune sa fie afisate informatii cu privire la schemele de ajutor care sunt aplicate pentru pretul plafonat de care beneficiem pentru respectiva factura, astfel ca in mod teoretic ar trebi sa stim foarte clar ce reducere este oferita, si in ce conditii.
E.ON Romania explica mai jos cateva detalii cu privire la aceste facturi, insa separat de acest lucru vorbeste inclusiv despre faptul ca in ceea ce priveste depunerea documentelor pe care le impune leage apentru a benfeicia de plafonare, nu exista vreun termen legal, dar plafonarea se acorda doar dupa ce depunem documentele.
Factura de consum E.ON nu se schimbă, însă e posibil ca în următoarea perioadă în tabelul „Produse și servicii”, să regăsești efectele ambelor scheme de sprijin, respectiv atât al plafonării reglementate prin OUG 27/2022 (pentru consumul realizat până pe 31 august 2022), cât și noul preț final facturat, așa cum este stabilit de la 1 septembrie 2022, conform modificărilor aduse de OUG 119/2022.
Până când trebuie să depun documentele cerute de lege ? Nu există termen limită pentru depunerea documentelor la furnizor. Plafonul se aplică pentru consumul realizat începând cu luna următoare celei în care ai înregistrat documentele la furnizor.