ENGIE a dezvaluit in mod oficial pentru cientii din toata Romania o decizie foarte importanta pe care a luat-o, furnizorul de servicii de energie electrica si gaze naturale, hotarand ca in cursul urmatoarelor zile programul pentru interactiunile cu clientii va fi unul diferit in comparatie cu ceea ce stiam noi pana acum.
ENGIE a anuntat ca in cursul zilei de 30 decembrie 2022, Call Center-ul companiei va functiona doar intre orele 08:30 si 16:30, in timp ce in ziua de 2 ianuarie el va fi complet indisponibil, astfel ca nu veti putea lansa vreun apel pentru a rezolva orice fel de probleme ar putea sa apara in cursul acestir zile.
Cei de la ENGIE Romania spun ca exceptie de la aceasta regula face insula din Baneasa Shopping City, cea care va functiona in baza programului pe care-l va avea centrul comercial, deci vom putea merge acolo pentru a beneficia de orice fel de ajutor pe care angajatii companiei il ofera pentru noi atunci cand avem nevoie.
Engie Romania spune ca in cazul in care avem probleme, putem sa folosim inclusiv formularul de contact pe care-l are pe website, dar nu se stie cand anume vom primi vreun aspuns pentru orice fel de solicitari pe care le facem prin intermediul acestui sistem de a contacta angajatii companiei furnizoare de servicii de energie.
Pe 30 decembrie numărul de Call Center va funcționa în intervalul orar 8:30 – 16:30, iar luni pe 2 ianuarie va fi indisponibil. Centrele de relații clienți vor fi închise pe 2 ianuarie, excepţie face insula ENGIE din Băneasa Shopping City care va funcţiona conform programului centrului comercial.
Cu excepția acestor date, îţi suntem alături zilnic, cu programul obişnuit de funcţionare. Poți folosi și formularul de contact engie.ro/contact, iar un consilier îți va răspunde în cel mai scurt timp. Sărbători fericite!