E.ON, companie foarte importanta in Romania pe piata de furnizare a serviciilor de gaze naturale si energie electrica, a publicat un mesaj de ultima ora care ii vizeaza pe clientii din toata tara in momentul de fata, iar asta pentru ca in atentia oamenilor este adus un serviciu oferit pentru facturile lor.
E.ON explica mai jos modalitatea cea mai simpla prin care putem vedea foarte rapid care sunt facturile noastre neachitate in momentul de fata, iar asta pentru ca le putem plati foarte rapid pentru a nu avea vreun sold neachitat la companie, si a nu risca sa avem serviciile suspendate, ceva ce se poate intampla oricand.
Dupa cum puteti vedea si mai jos, cei de la E.ON Romania aduc in atentia clientilor platforma E.ON MyLine, cea care este accesibila atat de pe calculatoare, cat si de pe telefoane mobile multumita unei aplicatii dedicate, iar asta pentru ca exista multiple metode prin care putem sa accesam informatiile de acolo.
E.ON Romania explica deasemenea si ce se intampla in situatia in care avem mai multe locuri de consum diferite, si avem facturi emise pentru fiecare in parte, ele putand fi platite online foarte usor de catre noi prin intermediul platformei E.ON MyLine, atat de pe telefoane, cat si de pe calculatoare, oricand dorim.
În contul E.ON Myline secțiunea „Facturi”, găsești lista facturilor neachitate, istoricul celor achitate, chiar și preavizele emise pe fiecare loc de consum. Tot aici, vei regăsi și facturile pentru Prosumator dacă e cazul tău.
Am mai multe facturi, de pe locuri de consum diferite. Le pot plăti simultan ? Da, acum, poți achita simultan mai multe facturi, chiar și de pe mai multe locuri de consum, dacă sunt alocate aceluiași cont E.ON Myline. Le selectezi pe rând, se adaugă în coș, apoi achiți printr-o singură tranzacție, prin introducerea datelor de pe cardul bancar și efectuarea pașilor indicați.