Netflix a facut, prin vocea unuia dintre presedintii companiei, un anunt extrem de important cu o declaratie care intareste o decizie majora luata de catre platforma de streaming video la cerere, una pe care nu chiar toata lumea o va aprecia atat de mult, iar asta pentru ca va obliga lumea sa plateasca pentru continut.
Netflix a anuntat ca este multumita de succesul pe care il are noul abonament cu reclame pe care l-a lansat pentru platforma sa de streaming video la cerere, acesta fiind disponibil la un pret mai mic decat cel obisnuit, dar asta si pentru ca sunt afisate reclame, chiar daca numarul acestora nu este unul chiar atat de ridicat, in final.
Netflix vrea sa se bazeze pe acest abonament pentru a face o schimbare majora pentru abonatii din intreaga lume, iar asta pentru ca vrea sa oblige oamenii care se uita la continut fara abonament sa inceapa sa plateasca pentru acces, iar abonamentele cu reclame vor fi in centrul acestei schimbari majore.
Netflix stie foarte bine cat de important este sa le ofere utilizatorilor din intreaga lume cat mai multe optiuni cand vine vorba despre abonamentele pe care le au, iar ceea ce vedem aici este un succes al unei strategii menite sa creasca numarul de abonati ai platformei de streaming video la cerere pe termen lung.
“Ai putea să vezi dacă sunt uman îngrijorat – îl port pe față. Întregul scop al acestuia este alegerea clientului… Din punct de vedere istoric, cu Netflix, oamenii rămân pe planul la care s-au abonat inițial. Marea majoritate” a conținutului Netflix este disponibilă la nivelul reclamelor.
Cred că este o situație de creștere pentru toate companiile, pentru televiziunea conectată în general, pentru serviciile de streaming susținute de anunțuri, pentru alegerea clienților. Fiecare dintre companii convinge cu adevărat o altă companie să creeze conținut extraordinar.”