E.ON transmite o informare de interes major pentru milioanele de clienti care beneficiaza de serviciile sale de energie electrica si gaze naturale, compania din Romania spunandu-le clientilor despre modalitatile prin care pot cere, la nevoie, ajutor pentru a rezolva problemele care exista cu serviciile care le sunt oferite.
E.ON pune la dispozitia clientilor din Romania foarte multe metode prin care putem sa ii contactam reprezentantii nu doar pentru a rezolva problemele pe care le-am putea avea cu serviciile pe care ni le ofera compania, dar si pentru a afla informatii noi despre serviciile care sunt disponibile in mod obisnuit pentru noi.
Solutiile pe care E.ON Romania ni le pune la dispozitie sunt cele clasice disponibile pentru a intra in contact cu reprezentantii unei companii in mod obisnuit, astfel ca nu vorbim despre ceva, in mod neaparat, special, dar e bine ca sunt disponibile solutii de acest gen pentru noi in momentul de fata, daca avem nevoie.
E.ON Romania ne ofera deasemenea si posibilitatea de a merge in oricare dintre magazinele sale pentru orice fel de probleme, sau intrebari, am avea, astfel ca decizia ramane la noi, dar desigur in functie de tipul de solicitare pe care o avem, unele putand fi rezolvate la distanta in timp ce in cazul altora e nevoie de o vizita in magazine.
Hai să vorbim. Te ascultăm și ajutăm! Ai mai multe opțiuni prin care poți intra în legătură cu noi, chiar și de la distanță, chiar non-stop. Poate fi mai rapid să găsești o soluție la solicitarea ta accesând meniul Servicii și ajutor. Poți să: rezolvi pe loc o sesizare privind facturile și plățile tale, afli informații legate de Operatorul de Distribuție din zona ta.
Soliciți încheierea unui contract de prosumator, soliciți informații despre contorul de măsură, afli informații despre preluarea în FUI, rezolvi o solicitare privind contractul tău și multe altele. La majoritatea ai soluții instant, iar acolo unde e nevoie de mai multe investigații, ai opțiunea de a înregistra solicitarea ta și revenim în scurt timp cu un e-mail.