Orange, cel mai mare grup de telecomunicatii din toata Romania, le transmite milioanelor de clienti din toata tara un avertisment extrem de serios pe care nimeni nu ar trebui sa il ignore, iar asta pentru ca el aduce in atentia noastra binecunoscutele atacuri de tip phishing, care sunt in plina desfasurare in fiecare zi.
Orange vorbeste ma ijos despre faptul ca nu le cere clientilor romani prin email, SMS, mesaje pe retele de socializare, scrisori, sau apeluri telefonice, informatii confidentiale cu privire la conturile bancare pe care le au, parolele conturilor din diverse website-uri, PIN-uri de orice fel, sau chiar coduri de reincarcare.
Obiectivul acestui mesaj de avertisment al celor de la Orange Romania este de a ii instiinta pe clienti in legatura cu modalitatile prin care e bine sa se protejeze in cazul in care cineva incearca sa ii transforme intr-o victima in cadrul unui atac de tip phishing, ceva ce, din pacate, se intampla in fiecare zi acum.
Orange Romania ofera inclusiv informatii cu privire la modalitatile prin care putem cere ajutor in momentul in care am devenit o victima a unui atac de acest gen, iar asta pentru ca oricand ni se poate intampla acest lucru, sau unei persoane apropiate, si e bine sa stiti cum trebuie sa reactionatl in cel mai bun mod posibil.
Orange nu solicită clienților săi prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalități informații referitoare la conturi bancare, parole personale, PIN-uri sau coduri de reîncărcare. Aceste informații sunt strict confidențiale și nu trebuie comunicate. În caz contrar îți asumi întreaga responsabilitate.
Dacă identifici o tentativă de fraudă, te rugăm să ne contactezi cât mai repede la adresa de e-mail serviciul.clienti@orange.ro sau la Serviciul Clienți Orange prin apel la 300 (gratuit de pe abonamentul tău Orange)/0374300300 (gratuit de pe telefonul tău cu cartelă Orange PrePay).