E.ON a publicat un sfat extrem de important pentru milioanele de clienti din Romania care beneficiaza de servicii de electricitate si gaze naturale, spunandu-le modalitatea prin care putem sa evitam cozile din magazinele din toata tara in momentul in care avem de rezolvat vreo problema legata de contracte.
E.ON explica mai jos mai multe in legatura cu modul in care putem sa ne facem o programare prin intermediul website-ului sau pentru a ajunge in oricare dintre magazinele sale, si a beneficia de consultanta fara a mai astepta la vreo coada lunga, o solutie extrem de buna pentru e evita pierderea de timp.
Conform celor de la E.ON Romania, pe website-ul propriu exista o sectiune speciala numita E.ON eBooking, iar prin intermediul ei putem sa programam o vizita in oricare dintre magazinele din Romania, si totul in doar 3 pasi simplu, apoi putem merge pentru a rezolva probleme, sau a afla informatii despre servicii.
E.ON Romania ne permite sa accesam acest sistem atat prin intermediul website-ului sau, cat si prin intermediul aplicatiilor pentru iPhone si Android, asa ca merita sa va uitati cu atentie la solutia oferita de catre companie pentru noi, deoarece putem profita de tot indiferent in ce localitate din tara traim.
Dacă ai nevoie să vii în magazin, e necesar să îți programezi înainte vizita și nu mai stai la coadă. Folosește serviciul E.ON eBooking și te programezi în 3 pași simpli: Alegi magazinul, ziua și ora. Primești codul de rezervare pe e-mail.
Introduci codul primit în aparatul de ticketing din magazin și ești preluat imediat de un consultant. Vezi pe website detalii complete. În secțiunea Contact găsești informații despre alte căi prin care poți lua legătura cu noi.